راهنمای اسکای فایبر
درباره اسکای فایبر
Sky Fiber بهعنوان محصول جدید شاتل برای ارائه اینترنت پرسرعت، ترکیبی از سیمکارت و مودمهای مورد تایید شاتل است که از استانداردهای لازم برای ارائه یک سرویس مطلوب برخوردار هستند. مقرونبهصرفه بودن و استفاده آسان از این محصول میتواند تجربه کاربری مناسبی را برای استفادهکنندگان فراهم کند.
برای استفاده از Sky Fiber کافیست با تماس تلفنی یا مراجعه به دفاتر شاتل در استانهای کشور، محصول را خریداری کرده و فعال کنید.
برای خرید بستههای اولیه و ثانویه نیز میتوانید به آدرس my.shatel.ir مراجعه فرمایید.
مزایا و ویژگیها
- امکان جابهجایی در مناطق تحت پوشش شاتل
- امکان استفاده از حداکثر سرعت اینترنت همراه
- عدم نیاز به خط تلفن ثابت
- عدم نیاز به فرآیند نصب و راهاندازی
- پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
قوانین دریافت سیمکارت
- براساس قوانین سازمان تنظیم مقررات، در زمان مراجعه مامور پست برای تحویل سیمکارت و تکمیل ثبتنام، لازم است شخص متقاضی به همراه اصل کارت ملی خود در آدرس اعلامی در زمان ثبتنام حضور داشته باشد و پس از رویت کارت ملی توسط مامور پست و تطیق آن با چهره فرد متقاضی، از کارت ملی فرد متقاضی تصویر برداری رنگی انجام می شود.
توجه: این محدودیت برای سرویسهای حقوقی وجود نداشته و این سرویسها بهنام سازمان یا شرکت ثبت میشوند.
- کاربران میتوانند با ارسال پیامک حاوی شماره ملی به سرشماره ۳۰۰۰۱۵۰، از تعداد سیمکارتهایی ثبت شده به نام خود مطلع گردند.
- بر اساس قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در زمان تحویل محصول، ارائه اصل و کپی کارت ملی هوشمند )یا کارت ملی قدیمی بههمراه رسید تعویض کارت ملی( یا شناسنامه جدید خریدار، به مامور پست الزامی است. بنابراین در صورت بههمراه نداشتن اصل و کپی مدارک در زمان تحویل، سیمکارت به خریدار تحویل داده نشده و در زمان دیگری به ایشان مراجعه خواهد شد.
مدارک مورد نیاز برای احراز هویت
برای احراز هویت هر یک از اتباع ایرانی یا غیر ایرانی ، حداقل یکی از موارد زیر نیاز است:
- شهروندان ایرانی: کارت ملی یا شناسنامه به همراه برگه تعویض کارت ملی
- شهروندان غیر ایرانی: گذرنامه معتبر / کارت آمایش معتبر / کارت پناهندگی معتبر / کارت هویت معتبر / کارت سبز معتبر / کارت ویژه معتبر
شرایط انتقال مالکیت
درصورت تمایل به واگذاری مالکیت سیمکارت، کاربر باید بههمراه فرد موردنظر بهصورت حضوری و با در دست داشتن اصل مدارک شناسایی به دفاتر شاتل مراجعه کند تا بر اساس شرایط و ضوابط جاری شاتل، انتقال رسمی مالکیت انجام شود.
صدور هرگونه وکالتنامه برای فرد دیگر به معنی انتقال نیست و تا زمان انتقال قانونی مالکیت، کلیه مسئولیتها کماکان بر عهده کاربر خواهد بود.