راهنمای اسکای فایبر

درباره اسکای فایبر

Sky Fiber به‌عنوان محصول جدید شاتل برای ارائه اینترنت پرسرعت، ترکیبی از سیم‌کارت و مودم­های مورد تایید شاتل است که از استانداردهای لازم برای ارائه یک سرویس مطلوب برخوردار هستند. مقرون‌به‌صرفه بودن و استفاده آسان از این محصول می­تواند تجربه کاربری مناسبی را برای استفاد‌ه‌کنندگان فراهم کند.

برای استفاده از Sky Fiber کافیست با تماس تلفنی یا مراجعه به دفاتر شاتل در استان­های کشور، محصول را خریداری کرده و فعال کنید.

برای خرید بسته‌های اولیه و ثانویه نیز می‌توانید به آدرس my.shatel.ir مراجعه فرمایید.

 

مزایا و ویژگی‌ها

  • امکان جابه‌جایی در مناطق تحت پوشش شاتل
  • امکان استفاده از حداکثر سرعت اینترنت همراه
  • عدم نیاز به خط تلفن ثابت
  • عدم نیاز به فرآیند نصب و راه‌اندازی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

 

قوانین دریافت سیم‌کارت

  • براساس قوانین سازمان تنظیم مقررات، در زمان مراجعه مامور پست برای تحویل سیم‌کارت و تکمیل ثبت‌نام، لازم است شخص متقاضی به همراه اصل کارت ملی خود در آدرس اعلامی در زمان ثبت‌نام حضور داشته باشد و پس از رویت کارت ملی توسط مامور پست و تطیق آن با چهره فرد متقاضی، از کارت ملی فرد متقاضی تصویر برداری رنگی انجام می شود.

توجه: این محدودیت برای سرویس‌های حقوقی وجود نداشته و این سرویس‌ها به‌نام سازمان یا شرکت ثبت می‌شوند.

  • کاربران می‌توانند با ارسال پیامک حاوی شماره ملی به سرشماره ۳۰۰۰۱۵۰، از تعداد سیم‌کارت‌هایی ثبت شده به نام خود مطلع گردند.
  • بر اساس قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در زمان تحویل محصول، ارائه اصل و کپی کارت ملی هوشمند )یا کارت ملی قدیمی به‌همراه رسید تعویض کارت ملی( یا شناسنامه جدید خریدار، به مامور پست الزامی است. بنابراین در صورت به‌همراه نداشتن اصل و کپی مدارک در زمان تحویل، سیم‌کارت به خریدار تحویل داده نشده و در زمان دیگری به ایشان مراجعه خواهد شد.

 

مدارک مورد نیاز برای احراز هویت

برای احراز هویت هر یک از اتباع ایرانی یا غیر ایرانی ، حداقل یکی از موارد زیر نیاز است:

  • شهروندان ایرانی: کارت ملی یا شناسنامه به همراه برگه تعویض کارت ملی
  • شهروندان غیر ایرانی: گذرنامه معتبر / کارت آمایش معتبر / کارت پناهندگی معتبر / کارت هویت معتبر / کارت سبز معتبر / کارت ویژه معتبر

 

شرایط انتقال مالکیت

در­صورت تمایل به واگذاری مالکیت سیم­کارت، کاربر باید به‌همراه فرد موردنظر به‌صورت حضوری و با در دست داشتن اصل مدارک شناسایی به دفاتر شاتل مراجعه کند تا بر اساس شرایط و ضوابط جاری شاتل، انتقال رسمی مالکیت انجام شود.

صدور هرگونه وکالت‌نامه برای فرد دیگر به معنی انتقال نیست و تا زمان انتقال قانونی مالکیت، کلیه مسئولیت­ها کماکان بر عهده کاربر خواهد بود.

دریافت نسخه PDF فایل راهنما