1920.600

(Dedicated Bandwidth) پهنای باند اختصاصی

یک راهکار پرسرعت و مطمئن

اینترنت پهنای باند اختصاصی (Dedicated)

سرعت، امنیت و پایداری

با استفاده از راهکار پهنای باند اختصاصی (Dedicated)، سازمان‌ها می‌توانند پهنای باند مورد نیاز خود برای اتصال به اینترنت را، با کیفیت بالا و بدون ضریب اشتراک، بر یکی از بسترهای وایرلس یا فیبر نوری دریافت کنند. به‌طور کلی این راهکار برای سازمان‌ها و کسب‌وکارهایی که به اینترنت نامحدود نیاز دارند گزینه بسیار مناسبی است.

افزون بر این، دریافت پهنای باند بر بستر وایرلس، برای مناطقی که امکان استفاده از سیم وجود ندارد یا فاصله‌ی زیاد مشتری از مراکز مخابراتی، برقراری ارتباط با سیم را ناممکن کرده، راهکار مناسبی است. در این روش با استفاده از باندهای فرکانسی مشخص، ارتباط هوایی بین شاتل و محل قرارگیری سازمان مشتری برقرار می‌شود.

dedicated pic1

ویژگی‌های راهکار پهنای باند اختصاصی (Dedicated)

سوالات متداول پهنای باند اختصاصی شاتل

بله، این سرویس با SLA برابر با 98 درصد ارائه می‌شود.

در حال حاضر تمامی استان‌های کشور تحت پوشش این سرویس هستند.

خیر، بررسی امکان ارائه سرویس برای تمامی متقاضیان به صورت حضوری و بدون دریافت هزینه انجام می‌شود.

زیرساخت‌های اولیه مورد نیاز این سرویس، فیبر یا رادیو و روتر داخل شبکه است.

بله، این سرویس کاملا مطابق با نیاز هر یک از متقاضیان شخصی‌سازی شده و ارائه می‌شود.

بله، امکان دریافت IP استاتیک برای تمامی سرویس‌های پهنای باند اختصاصی وجود دارد.

خیر، ترافیک این سرویس به‌صورت نامحدود ارائه می‌شود.

امکان‌سنجی دریافت این سرویس پس از پر کردن فرم درخواست یا تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۰۹۹۹ انجام می‌شود.

برای مشخص کردن سرعت مناسب سرویس برای شما، می‌توانید از مشاوره کارشناسان واحد فروش راهکارهای سازمانی شاتل استفاده کنید. همچنین می‌توانید سرعت مناسب را متناسب با نیازهای سازمان یا کسب‌وکار خود یا تعداد استفاده‌کنندگان از این سرویس تخمین بزنید.

از زبان مشتریان

vista

شاتل نسبت به سایر شرکت‌های ارائه‌دهنده پهنای باند اختصاصی، انعطاف بیشتری در ارائه خدمات دارد. پشتیبانی تیم فروش و پیگیری ‌مسئولانه، علت اصلی خرید سرویس‌های متعدد و توسعه لینک‌های ارتباطی از شاتل بوده است. همچنین پاسخ‌گویی دائمی و تلاش مداوم برای جلب رضایت مشتریان از دیگر دلایل رضایت ما از شاتل است.


ویستا سامانه آسا

مدیریت فناوری اطلاعات

maz maz

از سرویس پهنای باند اختصاصی شاتل بسیار راضی هستیم. کیفیت بالای سرویس، پشتیبانی عالی و پاسخ‌گویی تیم‌های فروش و فنی از وجوه تمایز شاتل با سایر اپراتورها است. تا به امروز دغدغه و مشکلی با شاتل نداشته‌ایم.



مزمز

مدیریت فناوری اطلاعات

greenweb

اساس کار ما پهنای باند است. سرعت، پایداری و دسترسی‌پذیری این سرویس برای ما اهمیت زیادی دارد. خوشبختانه تاکنون با استفاده از سرویس پهنای باند شاتل، مشکل یا قطعی برنامه‌ریزی نشده‌ای نداشته‌ایم. امیدواریم شاتل کیفیت خدمات را حفظ کند تا ما بتوانیم همکاری خود را با شاتل ادامه دهیم.


گرین وب

مدیر شبکه

orkid farmed

پشتیبانی فنی خدمات میزبانی سرور شاتل متمایز است. افزون بر آن، پیش از وقوع موارد فنی احتمالی، اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت می‌گیرد. از این رو من استفاده از خدمات شاتل را به دوستانم پیشنهاد می‌کنم. وجه تمایز شاتل، سرویس‌دهی متفاوت و برخورد مشتری‌مدارانه است. شیوه خدمات‌دهی شاتل خاص و VIP است.


ارکید فارمد

مدیریت فناوری اطلاعات

snapp food 1

هم‌اکنون پهنای باند از شاتل ما بیش از 200 مگابیت‌بر‌ثانیه است. در برنامه‌های پیش‌رو نیز قصد داریم پهنای باند دریافتی را به 500 مگابیت‌بر‌ثانیه برسانیم. دانش کافی کارشناسان، هم در بخش فنی و هم در بخش فروش، از وجوه تمایز شاتل است. می‌توانم بگویم شاتل همیشه وصل است و همه ‌چیز خوب است. از این بابت از شاتل تشکر می‌کنم.


اسنپ فود

مدیر شبکه

شیوه دریافت خدمات اینترنت پهنای باند اختصاصی

برای مشاوره یا درخواست برگزاری جلسه می‌توانید فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان، با شما ارتباط برقرار کنند.
پهنای باند اختصاصی Dedicated تماس با ما
تصویر کپچا