سیستم هوشمند پشتیبانی فنی
یکی از راهکارهای گروه شرکتهای شاتل برای رسیدگی به مشکلات فنی کاربران راهاندازی سیستمی، برای رفع مشکلات اتصال به اینترنت بوده است. با استفاده از برنامه سیستم هوشمند پشتیبانی فنی و در قسمت تست خودکار شما میتوانید به راحتی و بدون نیاز به تماس با پشتیبانی فنی شرکت شاتل، دلایل برقرار نشدن ارتباط با اینترنت روی سرویس خود را شناسایی و برطرف سازید.
از ویژگیهای بارز این نرم افزار نمایش دستگاههای متصل به مودم از قسمت “دستگاههای متصل به مودم” است که میتوانید در لحظه اطلاعاتی از تعداد دستگاههای متصل به مودم کسب کنید.
همچنین با استفاده از دستورات متداول تعبیه شده در قسمت “دستورهای کاربردی” میتوانید هر چه سریعتر و راحتتر برای رفع مشکلات موجود عمل کنید. از قابلیتهای دیگر این نرم افزار میتوانید به انجام تنظیمات مودم و تست سرعت نام برد. برای استفاده از این نرمافزار ابتدا روی لینک آن کلیک، آن را دانلود و روی سیستم خود نصب کنید.
دقت داشته باشید که برای انجام تست سرعت در این نرم افزار نیاز به نصب مرورگر Chorme یا Firefox روی سیستم خود هستید.
به این مورد توجه فرمایید که حتما این برنامه را از سایت شاتل دانلود کنید.
این نرمافزار قابلیت به روز رسانی خودکار داشته و در صورت وجود نسخهای جدید بهصورت اتوماتیک به روز رسانی خواهد شد.
راهنمای تنظیمات برنامه هوشمند پشتیبانی شاتل
دانلود سیستم هوشمند پشتیبانی شاتل مخصوص سیستم عامل ویندوز
دانلود سیستم هوشمند پشتیبانی شاتل مخصوص سیستم عامل MAC
دانلود سیستم هوشمند پشتیبانی شاتل مخصوص سیستم عامل Android