گام‌های اجرای SLA در شاتل

مشتریان گران‌قدر می­‌توانند در شرایطی که تصور می­‌کنند ارایه خدمات به ایشان شامل نقض SLA (جبران خسارت) است، درخواست خود را برای بررسی این موضوع از طریق فرم درخواست SLA و یا ارسال ایمیل به آدرس voc[at]shatel[dot]ir تا یک هفته پس از بروز مشکل برای شرکت شاتل ارسال فرمایند. بی­‌تردید، کلیه­‌ی درخواست­‌ها بررسی و پاسخ آن‌ها حداکثر در مدت ۵ روز کاری ارسال خواهد شد.

شما می‌توانید برای بررسی سرعت سرویس خود به صفحه تست سرعت در سایت شاتل مراجعه فرمایید. هم‌چنین توضیحات مربوط به نحوه بررسی پارامترهای کیفی سرویس ADSL در قسمت محتوی آموزشی سایت شاتل و در فایل بررسی پارامترهای کیفی سرویس ADSL در دسترس است.

نمودار زیر مراحل اجرای درخواست‌های شامل نقض SLA را نشان می‌دهد:

گام‌های اجرای SLA در شاتل

مشترک گرامی؛ لطفاً توجه داشته باشید که بر اساس مصوبه ۱۷۷ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، محاسبه توافق‌نامه سطح خدمات (SLA)، یک ماه شمسی با فرض هر ماه ۳۰ روز است.