My Shatel

سرویس مای‌شاتل (MyShtel) پورتال کاربران شاتل است که دسترسی به آن از طریق مراجعه به نشانی https://My.shatel.ir یا نصب رایگان اپلیکیشن این پورتال امکان‌پذیر است. در این صفحه می‌توانید، پاسخ متداول‌ترین پرسش‌های خود درباره استفاده و کاربرد پورتال کاربران شاتل یا MyShatel را بیابید. برای نصب اپلیکیشن مای‌شاتل می‌توانید به صفحه دانلود نرم‌افزار MyShatel مراجعه کنید.

۱) اگر رمز عبورم را در سایت مای‌‌شاتل فراموش کرده باشم، چه کاری می‌توانم انجام دهم؟
در این صورت می‌توانید در صفحه ورود کاربران، گزینه “آیا رمز خود را فراموش کرده‌اید؟” را انتخاب و سپس اطلاعات خواسته شده را به ترتیب وارد کنید:

  • شماره اشتراک یا شناسه کاربری یا شماره تلفن خط سرویس (با کد شهر به همراه صفر)
  • شماره همراه یا آدرس ایمیلی که از ابتدا در سیستم ثبت کرده‌اید.
  • کد امنیتی

در پایان رمز عبور از طریق پیامک برای ارسال می‌شود یا لینکی به نشانی ایمیل شما فرستاده خواهد شد که با ورود به لینک ارسال شده می‌توانید رمز عبور جدید خود را انتخاب کنید.

۲) ترافیک‌های باقی‌مانده و بسته‌های فعال خریداری شده را چه‌گونه می‌توانم در پورتال MyShatel مشاهده کنم؟
شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت مای‌شاتل و انتخاب گزینه «جزییات ترافیک»، ترافیک پایه سرویس، ترافیک‌های باقی‌مانده و بسته‌های فعال خریداری شده را مشاهده کنید.
۳) به چه طریقی می‌توان میزان ترافیک مصرفی را MySahtel مشاهده کرد؟
با مراجعه به سایت مای‌شاتل (https://My.Shatel.ir) و انتخاب گزینه گزارش‌های مصرفی، می‌توانید بازه مورد نظرتان را انتخاب و میزان مصرف ترافیک سرویس خود در آن بازه را مشاهده کنید.
۴) مشاهده پیش‌فاکتور‌ها و پرداخت‌های قبلی در مای‌شاتل (MySahtel) از چه طریقی امکان‌پذیر است؟
به وب‌سایت مای‌شاتل (MyShatel) مراجعه و در منوی «امور مالی»، زیرمنوی سوابق مالی را انتخاب کنید. همه‌ی پیش‌فاکتور‌ها و سوابق پرداخت‌های قبلی در این‌جا قابل مشاهده است. با انتخاب گزینه «آخرین پیش فاکتور» می‌توانید آخرین پیش فاکتور صادر شده سرویس را مشاهده کنید.
۵) چه‌گونه می توانم خدمات ارزش افزوده (شاتل‌تاک) را تهیه کنم؟
با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن «مای‌شاتل» > «خدمات مشترکین» > «خدمات ارزش افزوده» می‌توانید این خدمات را تهیه و فعال کنید.
۶) چه‌گونه می‌توانم مشخصاتم را در حساب کاربری مای‌شاتل تغییردهم یا اصلاح کنم؟
برای این کار کافی‌ست به وب‌سایت مای‌شاتل مراجعه و مسیر زیر را طی کنید و در این صفحه اطلاعات شخصی‌تان را ویرایش کنید.
«خدمات مشترکین» > «تغییر مشخصات»