My Shatel
سرویس مایشاتل (MyShtel)، پورتال کاربران شاتل است که دسترسی به آن ازطریق مراجعه به نشانی https://My.shatel.ir یا نصب رایگان اپلیکیشن این پورتال امکانپذیر است. در این صفحه میتوانید پاسخ متداولترین پرسشهای خود درباره استفاده و کاربرد پورتال کاربران شاتل یا MyShatel را بیابید. برای نصب اپلیکیشن مایشاتل میتوانید به صفحه دانلود نرمافزار MyShatel مراجعه کنید.
- ۱) ترافیکهای باقیمانده و بستههای فعال خریداری شده را چگونه میتوانم در پورتال MyShatel مشاهده کنم؟
- شما میتوانید با مراجعه به وبسایت مایشاتل و انتخاب گزینه «جزئیات ترافیک»، ترافیک پایه سرویس، ترافیکهای باقیمانده و بستههای فعال خریداری شده را مشاهده کنید.
- ۲) چطور میتوان میزان ترافیک مصرفی Myshatel را مشاهده کرد؟
- با مراجعه به سایت مایشاتل (https://My.Shatel.ir) و انتخاب گزینه گزارشهای مصرفی > اینترنت پرسرعت > دریافت گزارش دلخواه (روزانه، ماهیانه، بسته و …) میتوانید بازه موردنظرتان را انتخاب و میزان مصرف ترافیک سرویس خود در آن بازه مشاهده کنید.
- ۳) مشاهده پیشفاکتورها و پرداختهای قبلی در مایشاتل (MySahtel) از چه طریقی امکانپذیر است؟
- به وبسایت مایشاتل (MyShatel) مراجعه و در منوی «امور مالی»، زیرمنوی صورتحساب را انتخاب کنید. همهی پیشفاکتورها و سوابق پرداختهای قبلی در اینجا قابل مشاهده است. با انتخاب گزینه «آخرین پیشفاکتور» میتوانید آخرین پیشفاکتور صادر شده سرویس را مشاهده کنید.
- ۴) چگونه میتوانم مشخصاتم را در حساب کاربری مایشاتل تغییردهم یا اصلاح کنم؟
- برای این کار باید به وبسایت مایشاتل مراجعه و مسیر زیر را طی کنید و سپس اطلاعات شخصیتان را ویرایش کنید. مدیریت سرویس < تغییر نام مشترک