My Shatel

سرویس مای‌شاتل (MyShtel)، پورتال کاربران شاتل است که دسترسی به آن ازطریق مراجعه به نشانی https://My.shatel.ir یا نصب رایگان اپلیکیشن این پورتال امکان‌پذیر است. در این صفحه می‌توانید پاسخ متداول‌ترین پرسش‌های خود درباره استفاده و کاربرد پورتال کاربران شاتل یا MyShatel را بیابید. برای نصب اپلیکیشن مای‌شاتل می‌توانید به صفحه دانلود نرم‌افزار MyShatel مراجعه کنید.

۱) ترافیک‌های باقیمانده و بسته‌های فعال خریداری شده را چگونه می‌توانم در پورتال MyShatel مشاهده کنم؟
شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت مای‌شاتل و انتخاب گزینه «جزئیات ترافیک»، ترافیک پایه سرویس، ترافیک‌های باقیمانده و بسته‌های فعال خریداری شده را مشاهده کنید.
۲) چطور می‌توان میزان ترافیک مصرفی Myshatel را مشاهده کرد؟
با مراجعه به سایت مای‌شاتل (https://My.Shatel.ir) و انتخاب گزینه گزارش‌های مصرفی > اینترنت پرسرعت > دریافت گزارش دلخواه (روزانه، ماهیانه، بسته و …) می‌توانید بازه موردنظرتان را انتخاب و میزان مصرف ترافیک سرویس خود در آن بازه مشاهده کنید.
۳) مشاهده پیش‌فاکتور‌ها و پرداخت‌های قبلی در مای‌شاتل (MySahtel) از چه طریقی امکان‌پذیر است؟
به وب‌سایت مای‌شاتل (MyShatel) مراجعه و در منوی «امور مالی»، زیرمنوی صورت‌حساب را انتخاب کنید. همه‌ی پیش‌فاکتور‌ها و سوابق پرداخت‌های قبلی در این‌جا قابل مشاهده است. با انتخاب گزینه «آخرین پیش‌فاکتور» می‌توانید آخرین پیش‌فاکتور صادر شده سرویس را مشاهده کنید.
۴) چگونه می‌توانم مشخصاتم را در حساب کاربری مای‌شاتل تغییردهم یا اصلاح کنم؟
برای این کار باید به وب‌سایت مای‌شاتل مراجعه و مسیر زیر را طی کنید و سپس اطلاعات شخصی‌تان را ویرایش کنید. مدیریت سرویس < تغییر نام مشترک