نماوا

1) چرا باید برای تماشای فیلم‌ها اشتراک تهیه کنم؟
حقوق صاحبان اثر تمامی فیلم‌ها و سریال‌ها در نماوا، به صورت کاملا قانونی خریداری شده و در نماوا قرار داده شده اند.
شما با پرداخت مبلغ مربوط به خرید اشتراک، افزون بر آن‌که فیلم را قانونی تماشا می‌کنید، از تولیدکنندگان و صاحبان اثر نیز حمایت می‌کنید و موجب تولید محتواهای با کیفیت‌تر خواهید شد. ضمناً شما با خرید اشتراک، در طول مدت تعیین شده، به تمامی محتواهای نماوا دست‌رسی خواهید داشت و می‌توانید هرکدام را هر چند بار که خواستید تماشا کنید.
2) آیا می‌توانم با استفاده از اعتبار خود اشتراک تهیه کنم؟
بله. کاربرانی که از قبل در حساب خود اعتبار باقی‌مانده دارند، می‌توانند با استفاده از همان اعتبار، اشتراک تهیه کنند. ضمنا اگر اعتبار شما کمتر از مبلغ مورد نیاز باشد، می‌توانید اعتبار خود را به میزان مورد نیاز افزایش دهید و سپس اشتراک را به مدت دلخواه خریداری کنید.
3) آیا امکان دانلود فیلم‌ها در نماوا وجود دارد؟
بله شما می‌توانید تعداد محدودی از فیلم‌ها را از طریق اپلیکیشن نماوا و با رعایت قوانین مشخص، دانلود کنید.
4) چگونه می‌توانم فیلم‌های نماوا را دانلود کنم؟
هر کار بر می‌تواند حداکثر ۱۰ عنوان از آثار موجود در نماوا را تنها از طریق اپلیکیشن دانلود کند و آن‌ها را در زمان‌هایی که به اینترنت دست‌رسی ندارد، آفلاین تماشا کند. اما برای رعایت حقوق صاحبان اثر قوانینی برای این دانلودها در نظر گرفته شده است.
5) قوانین و مقررات دانلود فیلم‌ها در نماوا چگونه است؟
  • قابلیت دانلود فیلم‌ها تنها روی اپلیکشین نماوا وجود دارد.
  • حداکثر تعداد فیلم‌های مجاز در فهرست فیلم‌های دانلود شده ۱۰ فیلم است و برای امکان‌پذیر شدن دانلود فیلم‌های دیگر باید یک یا چند فیلم را از فهرست موجود حذف کنید.
  • برای تماشای آفلاین فیلم‌ها و سریال‌های دانلود شده، کاربر نیاز به اشتراک فعال دارد ، چنان‌چه اشتراک شما به پایان رسیده است باید اشتراک خود را تمدید کنید.
  • فیلم‌ها و سریال‌های دانلود شده به مدت سه هفته قابل تماشا هستند و پس از آن دانلود منقضی خواهد شد.
  • فیلم دانلود شده، پس از اولین تماشا به مدت یک هفته قابل مشاهده است و سپس منقضی خواهد شد.
6) فیلم‌های نماوا در تلویزیون هوشمند پخش نمی‌شود. مشکل چیست؟
با توجه به تنوع بسیار بالا در سیستم‌‌‌‌‌‌های عامل و نرم‌افزارهای تلویزیون‌های هوشمند، ما در تلاشیم اپلیکیشن نماوا را برای همه‌ی این سیستم‌ها طراحی کنیم.
اما اگر فیلم‌های نماوا در تلویزیون هوشمند شما پخش نمی‌شود:

  • مارک تلویزیون هوشمند خود به همراه مدل آن را مشخص کنید.
  • حتما با نام کاربری (شماره موبایل یا ایمیلی که با آن ثبت نام کرده‌اید) وارد وب‌سایت m.namava.ir شوید و در بالای صفحه support code را اعلام فرمایید.
  • در سایت m.namava.ir پنج لینک برای تست وجود دارد. روی هر ۵ لینک کلیک و باز شدن آن‌ها را بررسی کنید. سپس مشخص کنید آیا فیلم روی هر لینک پخش می‌شود یا خیر و نتیجه را اعلام کنید.
    مثال:
    نتیجه لینک ۱ لینک باز شد؟ بله / خیر فیلم Play شد؟ بله / خیر
    نتیجه لینک ۲ لینک باز شد؟ بله / خیر فیلم Play شد؟ بله / خیر
    نتیجه لینک ۳ لینک باز شد؟ بله / خیر فیلم Play شد؟ بله / خیر
    نتیجه لینک ۴ لینک باز شد؟ بله / خیر فیلم Play شد؟ بله / خیر
    نتیجه لینک ۴ لینک باز شد؟ بله / خیر فیلم Play شد؟ بله / خیر
  • اپراتور اینترنت‌تان را مشخص ‌کنید.

نتیجه را به نشانی Support@namava.ir اراسال کنید تا مشکل شما بررسی و نتیجه به شما اعلام شود.

7) اگر خرید اشتراک را از طریق نماوا انجام دهم و مشکلی در فعال شدن اشتراک و یا ثبت پرداخت، رخ دهد، از چه طریقی می‌توانم مشکل را پیگیری کنم؟
شما می‌توانید مشکل خود را به نشانی Support@namava.i برای ما ایمیل کنید یا با شماره تلفن ۹۱۰۰۰۱۱۱ تماس بگیرید.
8) برای استفاده از ترافیک رایگان به عنوان مشترک شاتل از کجا باید شروع کرد؟
اگر برای تماشای آنلاین فیلم‌ها و سریال‌ّا در وب‌سایت یا اپلیکیشن نماوا از اینترنت شاتل استفاده کنید، اینترنت شما تشخیص داده و ترافیک مصرفی‌تان در این پلتفرم رایگان محاسبه می‌شود.
9) آیا اگر مشترک شاتل باشم باز هم برای تماشای نماوا باید هزینه‌ای پرداخت کنم؟
بله، برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌ّای نماوا باید اشتراک تهیه کنید و فقط ترافیک شما در این پلتفرم رایگان است.
10) آیا استفاده از وب‌سایت نماوا تنها برای کاربران اینترنت پرسرعت شاتل امکان‌پذیر است؟
خیر، استفاده از سایت نماوا و تماشای فیلم برای همه کاربران آزاد است. البته ممکن است کاربران شاتل از برخی مزایا همچون ترافیک رایگان در نماوا برخوردار شوند که این مزایا شامل سایر کاربران نخواهد بود.
11) برای دریافت رمز جدید نماوا اقدام کردم، اما لینک مربوط به دریافت رمز جدید فعال نیست. به چه شکل می‌توانم پیگیری کنم؟
اگر تا ۲۴ ساعت از لینک ارسال شده در ایمیلِ فراموشی رمز عبور، استفاده نکنید، این لینک غیرفعال می‌شود. به هر روی شما می‌توانید در صورت وجود هر گونه مشکل از طریق نشانی Support@namava.i یا شماره تلفن ۹۱۰۰۰۱۱۱ با ما تماس بگیرید.
12) در زمان خرید اشتراک نماوا، مبلغ بیشتری از حساب من کسر شده است. چه‌گونه می‌توانم این موضوع را پیگیری کنم؟
در چنین شرایطی اگر پس از گذشت ۷۲ ساعت این مبلغ به حساب شما بازنگردد، پرینت گردش حساب خود را به همراه شماره کارت پرداختی، کد اشتراک (در صورتی که مشترک سرویس شاتل هستید)، آدرس ایمیل یا شماره تلفن ثبت شده در حساب کاربری نماوا و کد سفارش (که در قسمت سفارش‌های سایت نماوا قابل مشاهده است) و همین‌طور تاریخ و ساعت خرید از طریق فرم «تماس با ما» برای نماوا ارسال فرمایید. همکاران ما این درخواست را در زودترین هنگام بررسی و نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد. اگر پرداخت در نماوا برگشت خورده باشد و مبلغ به شما بازنگردد، باید با پشتیبانی درگاه بانکی مورد نظر تماس بگیرید. توجه داشته باشید در صورت خرید از اپلیکیشن نماوا و دانلود اپ از کافه بازار یا مایکت، پرداخت شما از طریق درگاه‌های بانکی اپ‌های یاد شده انجام می‌شود. در ابن حالت برای پیگیری باید با پشتیبانی اپلیکیشن مورد نظر تماس حاصل فرمایید یا از فضای اپلیکیشن یاد شده و بخش خریدهای خود، توکن خرید مربوط به اشتراک نماوا را برای ما ارسال کنید.
13) با خرید اشتراک نماوا، آیا قادر به استفاده از ترافیک رایگان خواهم بود؟
اگر مشترک اینترنت شاتل باشید، ترافیک مصرفی نماوا برای شما رایگان خواهد بود. در غیر این صورت برای مشاهده‌ی شرایط مصرف اینترنت برای سایر اپراتورها می‌توانید به وب‌سایت نماوا مراجعه کنید.
۱۴) در صورت داشتن چندین شناسه ADSL متفاوت در شاتل و خرید اشتباه از نماوا برای یک شناسه، آیا امکان انتقال به شناسه دیگر وجود دارد؟
خیر، امکان انتقال اعتبار و اشتراک خریداری شده بین شناسه‌های مختلف شاتل در نماوا وجود ندارد.
15) کد سفارش پرداختی از کدام قسمت سایت قابل مشاهده است؟
با ورود به سایت نماوا، بالای صفحه سمت چپ، روی آیکن نام کاربری کلیک کنید و از منوی حساب کاربری، لیست سفارشات را انتخاب کنید. در این فهرست می‌توانیم کد مشخصات همه‌ی سفارش‌ها و پرداخت‌ها را ملاحظه کنید.
16) آیا محدودیتی برای تماشای فیلم‌های خریداری شده وجود دارد؟
پس از خرید اشتراک تا پایان مهلت اعتبار، محدودیتی برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌های نماوا وجود ندارد .