نماوا

۱) چرا باید برای تماشای فیلم‌ها اشتراک تهیه کنم؟
حقوق صاحبان اثر تمامی فیلم‌ها و سریال‌ها در نماوا، به‌صورت کاملا قانونی خریداری شده و در نماوا قرار داده شده اند .شما با پرداخت مبلغ مربوط به خرید اشتراک، افزون‌بر آن‌که فیلم را قانونی تماشا می‌کنید، از تولیدکنندگان و صاحبان اثر نیز حمایت می‌کنید و موجب تولید محتواهای با کیفیت‌تر خواهید شد. ضمناً شما با خرید اشتراک، در طول مدت تعیین شده، به تمامی محتواهای نماوا دسترسی خواهید داشت و می‌توانید هر چند بار که خواستید تماشا کنید.
۲) آیا می‌توانم با استفاده از اعتبار خود اشتراک تهیه کنم؟
بله. کاربرانی که از قبل در حساب خود اعتبار باقی‌مانده دارند، می‌توانند با استفاده از همان اعتبار، اشتراک تهیه کنند. ضمنا اگر اعتبار شما کمتر از مبلغ مورد نیاز باشد، می‌توانید اعتبار خود را به میزان مورد نیاز افزایش دهید و سپس اشتراک را به مدت دلخواه خریداری کنید.
۳) آیا امکان دانلود فیلم‌ها در نماوا وجود دارد؟
بله شما می‌توانید تعداد محدودی از فیلم‌ها را ازطریق اپلیکیشن نماوا و با رعایت قوانین مشخص، دانلود کنید.
۴) چگونه می‌توانم فیلم‌های نماوا را دانلود کنم؟
هر کار بر می‌تواند حداکثر ۵۰ عنوان از آثار موجود در نماوا را تنها ازطریق اپلیکیشن دانلود کند و آن‌ها را در زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارد، آفلاین تماشا کند. اما برای رعایت حقوق صاحبان اثر قوانینی برای این دانلودها در نظر گرفته شده است.
۵) قوانین و مقررات دانلود فیلم‌ها در نماوا چگونه است؟
  • قابلیت دانلود فیلم‌ها تنها روی اپلیکشین نماوا وجود دارد.
  • حداکثر تعداد فیلم‌های مجاز در فهرست فیلم‌های دانلود شده ۵۰ فیلم است و برای امکان‌پذیر شدن دانلود فیلم‌های دیگر باید یک یا چند فیلم را از فهرست موجود حذف کنید.
  • برای تماشای آفلاین فیلم‌ها و سریال‌های دانلود شده، کاربر نیاز به اشتراک فعال دارد؛ اگر اشتراک شما به پایان رسیده است باید اشتراک خود را تمدید کنید.
  • فیلم‌ها و سریال‌های دانلود شده به مدت ۳۰ روز قابل تماشا هستند و پس از آن، دانلود منقضی خواهد شد.
۶) فیلم‌های نماوا در تلویزیون هوشمند پخش نمی‌شود. مشکل چیست؟
با توجه به تنوع بسیار بالا در سیستم‌‌‌‌‌‌های عامل و نرم‌افزارهای تلویزیون‌های هوشمند، ما در تلاشیم اپلیکیشن نماوا را برای همه‌ی این سیستم‌ها طراحی کنیم.
اما اگر فیلم‌های نماوا در تلویزیون هوشمند شما پخش نمی‌شود، ابتدا لیست موجود در سایت نماوا (اپلیکیشن > تلویزیون > تلویزیون‌های مشکل‌دار ) را بررسی کنید و اگر اسم و مدل تلویزیون شما در این لیست نبود، آن‌گاه:با نام کاربری (شماره موبایل یا ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید) وارد وب‌سایت m.namava.ir شوید و در بالای صفحه support code را اعلام فرمایید.
در سایت m.namava.ir پنج لینک برای تست وجود دارد. روی هر ۵ لینک کلیک و باز شدن آن‌ها را بررسی کنید. سپس مشخص کنید آیا فیلم روی هر لینک پخش می‌شود یا خیر و نتیجه را اعلام کنید.
مثال:
نتیجه لینک ۱ لینک باز شد؟ بله / خیر فیلم Play شد؟ بله / خیر
نتیجه لینک ۲ لینک باز شد؟ بله / خیر فیلم Play شد؟ بله / خیر
نتیجه لینک ۳ لینک باز شد؟ بله / خیر فیلم Play شد؟ بله / خیر
نتیجه لینک ۴ لینک باز شد؟ بله / خیر فیلم Play شد؟ بله / خیر
نتیجه لینک ۴ لینک باز شد؟ بله / خیر فیلم Play شد؟ بله / خیر

  • اپراتور اینترنت‌تان را مشخص ‌کنید.

نتیجه را به نشانی Support@namava.ir اراسال کنید تا مشکل شما بررسی و نتیجه به شما اعلام شود.

۷) اگر خرید اشتراک را ازطریق نماوا انجام دهم و مشکلی در فعال شدن اشتراک و یا ثبت پرداخت رخ دهد، از چه طریقی می‌توانم مشکل را پیگیری کنم؟
شما می‌توانید مشکل خود را به نشانی Support@namava.i برای ما ایمیل کنید یا با شماره تلفن ۹۱۰۰۰۱۱۱ تماس بگیرید.
۸) برای استفاده از ترافیک رایگان به‌عنوان مشترک شاتل از کجا باید شروع کرد؟
اگر برای تماشای آنلاین فیلم‌ و سریال‌ در وب‌سایت یا اپلیکیشن نماوا از اینترنت ثابت شاتل استفاده کنید، ترافیک مصرفی‌تان در این پلتفرم رایگان محاسبه می‌شود.
۹) اگر کاربر اینترنت ثابت شاتل باشم، باز هم برای تماشای نماوا باید هزینه‌ای پرداخت کنم؟
بله، برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌‌های نماوا باید اشتراک تهیه کنید، ولی ترافیک شما در این پلتفرم رایگان است.
۱۰) آیا استفاده از وب‌سایت نماوا تنها برای کاربران اینترنت پرسرعت شاتل امکان‌پذیر است؟
خیر، استفاده از سایت نماوا و تماشای فیلم برای همه کاربران آزاد است. البته ممکن است کاربران شاتل از برخی مزایا همچون ترافیک رایگان در نماوا برخوردار شوند که این مزایا شامل سایر کاربران نخواهد بود.
۱۱) برای دریافت رمز جدید نماوا اقدام کردم، اما لینک مربوط به دریافت رمز جدید فعال نیست. چطور می‌توانم پیگیری کنم؟
اگر تا ۲۴ ساعت از لینک ارسال شده در ایمیلِ فراموشی رمز عبور، استفاده نکنید، این لینک غیرفعال می‌شود. به یاد داشته باشید که در صورت وجود هر گونه مشکل می‌توانید ازطریق نشانی Support@namava.i یا شماره تلفن ۹۱۰۰۰۱۱۱ با ما تماس بگیرید.
۱۲) در زمان خرید اشتراک نماوا، مبلغ بیشتری از حساب من کسر شده است. چگونه می‌توانم این موضوع را پیگیری کنم؟
در چنین شرایطی اگر پس از گذشت ۷۲ ساعت این مبلغ به حساب شما بازنگردد، موارد زیر را ازطریق فرم «تماس با ما» برای نماوا ارسال فرمایید:
  • پرینت گردش حساب همراه با شماره کارت پرداختی
  • کد اشتراک (درصورتی که کاربر سرویس شاتل هستید)
  • آدرس ایمیل یا شماره تلفن ثبت شده در حساب کاربری نماوا
  • کد سفارش (که در قسمت سفارش‌های سایت نماوا قابل مشاهده است)
  • تاریخ و ساعت خرید

همکاران ما این درخواست را در کوتاه‌ترین زمان بررسی می‌کنند و نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد. اگر پرداخت در نماوا برگشت خورده باشد و مبلغ به شما بازنگردد، باید با پشتیبانی درگاه بانکی مورد نظر تماس بگیرید. توجه داشته باشید که در صورت خرید از اپلیکیشن نماوا و دانلود اپلیکیشن از کافه بازار یا مایکت، پرداخت شما ازطریق درگاه‌های بانکی اپلیکیشن‌های یاد شده انجام می‌شود. در این حالت، برای پیگیری باید با پشتیبانی اپلیکیشن مورد نظر تماس بگیرید یا در پلیکیشن یاد شده و بخش خریدهای خود، توکن خرید مربوط به اشتراک نماوا را برای ما ارسال کنید.

۱۳) با خرید اشتراک نماوا، آیا می‌توانیم از ترافیک رایگان استفاده کنیم؟
اگر مشترک اینترنت ثابت شاتل باشید، ترافیک مصرفی نماوا برای شما رایگان خواهد بود. در غیر این صورت، برای مشاهده‌ شرایط مصرف اینترنت برای سایر اپراتورها می‌توانید به وب‌سایت نماوا مراجعه کنید.
۱۴) درصورت داشتن چندین شناسه +ADSL2 متفاوت در شاتل و خرید اشتباه از نماوا برای یک شناسه، آیا امکان انتقال به شناسه دیگر وجود دارد؟
خیر، امکان انتقال اعتبار و اشتراک خریداری شده بین شناسه‌های مختلف شاتل در نماوا وجود ندارد.
۱۵) کد سفارش پرداختی از کدام قسمت سایت قابل مشاهده است؟
با ورود به سایت نماوا، بالای صفحه سمت چپ، روی آیکون نام کاربری کلیک کنید و از منوی حساب کاربری، لیست سفارشات را انتخاب کنید. در این فهرست می‌توانید کد مشخصات همه‌ سفارش‌ها و پرداخت‌ها را ملاحظه کنید.
۱۶) آیا محدودیتی برای تماشای فیلم‌های خریداری شده وجود دارد؟
پس از خرید اشتراک، محدودیتی برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌های نماوا تا پایان مهلت اعتبار وجود ندارد .