مراحل ارائه سرویس

۱) مراحل راه‌اندازی سرویس به چه صورت است؟
برای ثبت سفارش سرویس‌ اینترنت شاتل به روش‌های تلفنی، آنلاین و مراجعه حضوری به دفتر مرکزی یا دفاتر نمایندگی می‌توانید اقدام کنید.
مراحل ثبت سفارش تلفنی و راه‌اندازی از تماس اولیه تا تخصیص پورت به‌صورت زیر است:

  • تماس تلفنی با ۹۱۰۰۰۰۰۰
  • انتخاب سرویس
  • انتخاب مودم
  • انتخاب خدمات تکمیلی (نماوا)
  • تایید قرارداد
  • ارجاع مشترک به سایت my.shatel.ir برای تایید اطلاعات ، امضا قرارداد و آپلود مدارک
  • بررسی و تایید مدارک ارسالی
  • تخصیص پورت
  • رانژه شدن خط از طرف مخابرات
  • تماس برای هماهنگی زمان نصب سرویس
  • حضور کارشناس، نصب سیستمی یا نصب تلفنی با همکاری واحد پشتیبانی فنی

 

در روش ثبت سفارش و راه‌اندازی آنلاین نیز مراحل زیر انجام می‌شود:

 

  • ورود به سایت شاتل به آدرس www.shatel.ir
  • انتخاب سرویس و مودم
  • انتخاب خدمات تکمیلی
  • تکمیل اطلاعات
  • بازبینی سفارش
  • تایید قرارداد
  • پرداخت
  • تخصیص پورت
  • رانژه شدن خط از طرف مخابرات
  • تماس برای هماهنگی زمان نصب سرویس
  • حضور کارشناس یا نصب تلفنی با همکاری واحد پشتیبانی فنی

 

ارسال مدارک نیز از راه‌های زیر انجام می‌شود:

 

  • آپلود در پنل my.shatel.ir
  • ارسال مدارک ازطریق لینک ارسال‌شده توسط شاتل
  • ارسال به نشانی ایمیل Sales@shatel.ir
  • نمابر (فکس) به شماره ۹۱۰۰۰۰۰۳
  • مراجعه به دفاتر نمایندگی
۲) رانژه خط تلفن به چه معنی است؟
خط رانژه خط تلفنی است که می‌تواند در فرکانس‌های متفاوت به‌صورت هم‌زمان Voice و Data را روی یک خط منتقل کند. بنابراین قابلیت ارائه‌ی سرویس +ADSL2 تنها روی خطوط رانژه وجود دارد.
قبل از این که بتوانید از خط تلفن خود به‌عنوان خط +ADSL2 استفاده کنید باید این خط از طرف مخابرات و به درخواست شرکت ارائه‌دهنده‌ سرویس، رانژه شود.