پشتیبانی فنی
خدمات پشتیبانی فنی مشتریان شاتل، با همکاری بیش از ۲۰۰ نفر نیروی متخصص در شهر تهران و ۵۰۰ نفر نیروی کارآزموده در دیگر استانها، به صورت مستمر و ۲۴ ساعته در تمامی روزهای سال به مشتریان شاتل ارائه میشود.
برخی از مهمترین ویژگیهای این خدمات:
- پشتيبانی مستمر و ۲۴ ساعته در تمامی روزهای سال (به زبان فارسی و انگلیسی)
- پشتيبانی از طریق تلفن، گفتوگوی آنلاین، ايميل و پشتیبانی حضوری در محل مشترک
- استفاده از ابزارهای متنوع فناوری اطلاعات برای ارايهی خدمات پشتيبانی
- یکپارچگی سیستم Call Center با OSS شاتل
- سیستم هوشمند پشتیبانی فنی شاتل
- امکان شناسایی مراکز تماس گیرنده و اعلام پیامهای اختصاصی
- تفکیک هوشمند مشترکین و انتقال به کارشناس متناسب
- پایش و گزارشگیری لحظهای از تماسها
هم چنین میتوانید با استفاده از لینکهای زیر از امکانات ویژهای که شاتل در اختیار شما قرار داده است مطلع شوید:
- سیستم هوشمند پشتیبانی فنی شاتل (برای بررسی هوشمندانه و رفع خودکار مشکلات فنی بر روی سرویس)
- شاتل Application (برای نصب بر روی گوشیهای Android و iOS)
- سایت My.Shatel.ir (برای بررسی میزان مصرف ترافیک، تمدید سرویس، خرید ترافیک و … )
- تست سرعت
- کانال تلگرام شاتل
- فیلم آموزشی روشهای تماس با پشتیبانی فنی
- فیلم آموزشی راهنمای سرویسهای ارزش افزوده
- سایت نماوا
- محتوای آموزشی (راهنماهای آموزشی چگونگی استفاده از اینترنت و رفع مشکلات موجود)