جمعه، ۱ تیر ۱۴۰۳
پیشنهاد شیرین شاتل برای شروع فصل تابستان، ویژه اعضای باشگاه مشتریان مهلت خرید، فقط ۷۲ ساعت (تا ۳ تیر)

پیشنهاد شیرین شاتل برای شروع فصل تابستان، ویژه اعضای باشگاه مشتریان مهلت خرید، فقط ۷۲ ساعت (تا ۳ تیر)

به پاس همراهی اعضای باشگاه مشتریان شاتل، بسته اینترنت ۹۰ گیگابایتی اینترنت ثابت شاتل با اعتبار ۹۰ روزه، از تاریخ ۱ تا ۳ تیرماه، تنها به‌مدت ۷۲ ساعت، با ۵۰درصد تخفیف در اختیار اعضای این باشگاه قرار می‌گیرد. این پیشنهاد فقط برای مشتریان فعلی که عضو باشگاه مشتریان شاتل هستند، قابل استفاده است.

• بسته ترافیک نقره‌ای ۹۰ گیگابایتی اینترنت ثابت شاتل با ۹۰ روز اعتبار و ۵۰درصد تخفیف، تنها به قیمت ۲۴۲هزار تومان

اعضای باشگاه مشتریان شاتل برای استفاده از این تخفیف کافیست با مراجعه به پنل کاربری مای‌شاتل (my.shatel.ir)، این سرویس را خریداری فرمایند.
کاربرانی که هنوز عضو باشگاه مشتریان نشده‌اند نیز لازم است با نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری یکتای خود، ابتدا عضو باشگاه مشتریان شده و سپس برای استفاده از این تخفیف، به پنل کاربری مای‌شاتل خود مراجعه کنند.
گفتنی است مبلغ مالیات بر ارزش افزوده نیز به این قیمت‌ افزوده خواهد شد. این تخفیف‌ در کلیه شهرهای کشور در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و تنها شامل یک بسته ترافیکی است و دیگر بسته‌های ترافیک اینترنت ثابت شاتل را شامل نمی‌شود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در این‌باره می‌توانید با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ در سراسر کشور و در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و ایلام با شماره‌های اعلام‌شده در وب‌سایت شاتل تماس حاصل فرمایید.
امیدواریم این شرایط بتواند رضایت مشتریان عزیز شاتل را بیش از پیش فراهم سازد.

وب‌سایت مای‌شاتل دانلود اپلیکیشن MyShatel

صفحه اختصاصی جشنواره باشگاه مشتریان شاتل