دوشنبه 10 شهریور 1399
shatel

پیشنهاد تابستانی شاتل: ۳ ماه اینترنت شاتل، ۵۲۵ گیگابایت ترافیک و ۳ ماه نماوا

در روزهای پایانی تابستان با پیشنهاد عالی شاتل، بسته‌ی کاملی از اینترنت و سرگرمی دریافت کنید. ۳ ماه اینترنت پرسرعت ثابت شاتل و ۳ ماه اشتراک نماوا برای تماشای آنلاین فیلم و سریال با ترافیک رایگان پیشنهاد بی‌نظیر شاتل برای شماست.

پیشنهاد تابستانی شاتل برای کاربران جدید:

  • سه ماه اینترنت پرسرعت شاتل، سرعت تا ۸ مگابیت بر ثانیه با آستانه‌ی مصرف ماهانه ۳۵۰ گیگابایت (۱۷۵ گیگابایت ترافیک بین‌الملل در ماه و ۵۲۵ گیگابایت ترافیک بین‌الملل در ۳ ماه)، ۳ ماه اشتراک سرویس نماوا برای تماشای فیلم و سریال با ترافیک رایگان به قیمت استثنایی ماهانه ۵۳،۰۰۰ تومان (۱۵۹،۰۰۰ تومان برای سه ماه اشتراک) تومان به مشتریان ارایه می‌شود.

با خرید این بسته علاوه بر تجربه‌ی دلپذیر استفاده از سرویس اینترنت ثابت شاتل به دنیایی از فیلم و سرگرمی در وب‌سایت نماوا دست خواهید یافت و می‌توانید بدون محدودیت و بدون مصرف شدن حجم اینترنت‌ در کنار خانواده به تماشای آنلاین تازه‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌تان بنشینید.

بخش‌ ویژه کودکان، طبقه‌بندی‌های منظم و منطبق با گروه‌های سنی متفاوت، دوبله‌ و زیرنویس اختصاصی، امکان تماشای فیلم‌های در حال اکران در پردیس نماوا و انتخاب محتوا بر اساس سلیقه و فرهنگ خانواده‌های ایرانی تنها برخی از ویژگی‌های نماواست.

صفحه اختصاصی جشنواره تابستانی شاتل ویژه مشتریان جدید

چند نکته درباره این پیشنهاد:

  • آستانه مصرف ماهانه سرویس اینترنت شما ۳۵۰ گیگابایت ترافیک داخلی معادل ماهانه ۱۷۵ گیگابایت ترافیک بین‌الملل است. به عبارت دیگر حجم ترافیک این سرویس در مجموع ۵۲۵ گیگابایت ترافیک بین‌الملل برای سه ماه است.
  • هزینه‌ی نصب و دایری خط و هزینه‌ی مالیات بر ارزش افزوده به قیمت نهایی این بسته افزوده می‌شود.
  • شما می‌توانید پس از راه‌اندازی سرویس برای فعال شدن سرویس نماوا وارد پورتال کاربران شاتل به نشانی my.shatel.ir شوید و کد هدیه‌ی اشتراک سه ماهه این سرویس را از بخش خدمات شاتل > نماوا، کپی و در قسمت کد هدیه در وب‌سایت نماوا وارد کنید تا اشتراک‌تان فعال شود.

برای اطلاعات بیشتر و سفارش این بسته‌ می‌توانید به بخش سفارش آنلاین در وب‌سایت شاتل مراجعه یا با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.