چهارشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
shatel

هدیه برای مشتریان به مناسبت کسب عنوان محبوب‌ترین برند خدمات اینترنت پرسرعت کشور

خرسندیم به اطلاع برسانیم شرکت شاتل موفق به کسب عنوان برترین برند خدمات اینترنت پرسرعت کشور و دریافت تندیس زرین از جشنواره برندهای برتر مصرف کنندگان شد. در جشنواره برندهای برتر و محبوب که با تلاش انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کننده‌ ;ی مجلس شورای اسلامی در ماه ;‌های دی و بهمن 1392 برگزار شد، با انجام گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی در سراسر کشور و در گروه ;‌های مختلف محصولات و خدمات، برترین برندهای محبوب شناسایی و به جامعه کاربران و مصرف کنندگان کشور معرفی شدند. در مراسم پایانی این جشنواره که روز 20 بهمن ماه با حضور مدیران و مسئولان دولتی و همچنین مدیران صنابع و شرکت ;‌های مختلف و گروهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، شرکت شاتل با کسب بالاترین تعداد رای، به عنوان برترین برند محبوب در میان مصرف کنندگان خدمات اینترنت پرسرعت و همچنین بالاترین رای در میان گروه ;‌های مختلف صنایع، شناخته و لوح تقدیر و تندیس زرین این جشنواره از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده به شرکت شاتل اهدا شد.
به همین مناسبت، ضمن عرض تبریک و سپاس صمیمانه از خانواده بزرگ کاربران شاتل در سراسر کشور که با اعتماد و رای خود در به دست آوردن این موفقیت سهیم بوده‌اند، هدایایی به این مناسبت به تفکیک سرویس ;‌های مختلف به مشتریان عزیز خانواده‌ی بزرگ شاتل در سراسر کشور اختصاص خواهد یافت. امید است فراهم آوردن خشنودی مشتریان عزیز خانواده‌ ;ی بزرگ شاتل و ارایه ;‌ی سرویس با بهترین کیفیت ممکن همچون همیشه یکی از مهم ;‌ترین افتخارات ما باشد.

شرح زمان اختصاص دوره قابل استفاده
دارندگان سرویس‌ ;های اختصاصی (Dedicated) یک ساعت مکالمه تلفن بین ;‌المللی 3 اسفند ماه 1392 کلیه ;‌ی دارندگان سرویس ;‌های یاد شده می‌توانند یک ساعت مکالمه تلفن بین‌ ;المللی رایگان طی روزهای 3 اسفند ماه تا 9 اسفند ماه 1392 داشته باشند.
دارندگان سرویس‌های ویژه آرت یک ساعت مکالمه تلفن بین ;‌المللی 3 اسفند ماه 1392 کلیه ;‌ی دارندگان سرویس‌ ;های یاد شده می‌توانند یک ساعت مکالمه تلفن بین‌ ;المللی رایگان طی روزهای 3 اسفند ماه تا 9 اسفند ماه 1392 داشته باشند.
دارندگان کلیه ;‌ی سرویس‌ ;های اکو و اکو آفیس یک گیگ ترافیک رایگان 3 اسفند ماه 1392 طبق قوانین سرویس‌های اکو و اکوآفیس
دارندگان کلیه ;‌ی سرویس ;‌های اکولایت نیم گیگ ترافیک رایگان 3 اسفند ماه 1392 طبق قوانین سرویس‌های اکو و اکوآفیس

چند نکته مهم:

  • هدایای یاد شده برای مشتریان دارنده سرویس ;‌های اکو و اکوآفیس به مشترکینی اختصاص خواهد یافت که در زمان تخصیص هدیه، در حال استفاده و یا قطع به علت اتمام ترافیک باشند.
  • مشتریانی که درخواست تغییر سرویس ایشان در سیستم ثبت و فعال شده است، مشمول این طرح نخواهند بود.
  • درباره هدایای مشتریان سرویس های اکو، اکوآفیس و اکولایت، اختصاص ترافیک از همان ابتدای روز 3 اسفند ماه آغاز خواهد شد، اما با توجه به تعداد بالای مشتریان، ممکن است زمان اختصاص آن کمی به طول انجامد و ترافیک در همان ساعت اولیه روز به همه مشتریان اختصاص داده نشود.
  • درباره هدایای مشتریان دارنده سرویس‌ ;های اختصاصی (Dedicated) و سرویس‌ ;های آرت نیز بیان این نکته ضروری ;‌ست که ممکن است در ساعاتی خاص و در مواردی بسیار معدود، به دلیل تراکم بسیار زیاد تماس ;‌های تلفنی و خطوط مخابراتی، با مشغول بودن خطوط تلفن مخابرات رو به رو شوند. این دوستان می ;‌توانند در دیگر ساعات به راحتی از امکان یاد شده بهره گیرند.

این هدایا شامل مشتریان کلیه ;‌ی شهرهای استان تهران، کلیه ;‌ی شهرهای استان ; اصفهان، کلیه ;‌ی شهرهای استان مازندران، کلیه ;‌ی شهرهای استان آذربایجان شرقی، کلیه ;‌ی شهرهای استان اردبیل، کلیه ;‌ی شهرهای استان سمنان، کلیه ;‌ی شهرهای استان کرمان، کلیه ;‌ی شهرهای استان فارس، ارومیه، مشهد، بیرجند، بجنورد، سبزوار، نیشابور، اهواز، دزفول، باوی، آبادان، زاهدان، قزوین، قم، محمدیه قزوین، کرمانشاه، رشت، لاهیجان، لنگرود، بندرانزلی، اراک، خرم آباد، ساوه، همدان، اردکان، زنجان، کرج و میبد خواهد بود.

اطلاعات بیش‌تر درباره هدایای یاد شده از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

با امید و آرزوی موفقیت ;‌های روزافزون

گروه شرکت ;‌های شاتل