یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳
نشست خبری با حضور مدیران گروه شرکت‌های شاتل

نشست خبری با حضور مدیران گروه شرکت‌های شاتل

روز ۱۰ تیرماه، در دومین روز از بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ، نشست خبری با حضور محمدحسن شانه‌ساززاده، رئیس هیئت مدیره شاتل، حسین میرطاووسی، عضو هیئت مدیره نماوا و آرش کریم‌بیگی مدیرعامل شاتل‌موبایل در غرفه شاتل برگزار شد.
حسن شانه‌ساززاده در این نشست، هدف اصلی از حضور شاتل در نمایشگاه الکامپ را پس از ۱۸ سال، معرفی پروژه اینترنت فیبر نوری به مردم اعلام کرد. او همچنین نداشتن مجوز واردات مودم‌های خارجی و بالا بودن قیمت مودم‌های داخلی را به‌عنوان مهم‌ترین مانع برای ارائه سرویس اینترنت فیبر نوری به مردم را دانست.
آرش کریم‌بیگی، مدیرعامل شاتل‌موبایل، ضمن معرفی این اپراتور به‌عنوان یک اپراتور MVNO، به مزایای سیم‌کارت‌های شاتل‌موبایل اشاره و بیان کرد: «شاتل‌موبایل ارزان‌ترین سرویس مکالمه و پیامک در میان اپراتورهای کشور را دارد.»
حسین میرطاووسی، عضو هیئت مدیره نماوا نیز در این نشست خبری به دستاوردهای این پلتفرم نمایش خانگی که از سال ۱۳۹۲ راه‌اندازی شده و از سال ۱۳۹۵ در دسترس عموم قرار گرفته است اشاره کرد. به گفته او، نماوا تا امروز ۶۵ سریال ساخته و با رکورد ۶۰۰ میلیون دقیقه تماشا برای قسمت اول سریال قورباغه از این نظر رکوددار است.
گفتنی‌ست غرفه گروه شرکت‌های شاتل (شاتل، شاتل‌موبایل و نماوا) در نمایشگاه الکامپ، تا تاریخ ۱۲ تیرماه در سالن ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان شما عزیزان خواهد بود.