یکشنبه 10 اسفند 1399
عیدانه شاتل برای خرید بسته‌های جدید ترافیک اینترنت ثابت

عیدانه شاتل برای خرید بسته‌های جدید ترافیک اینترنت ثابت

به دنبال استقبال بی‌نظیر کاربران از شرایط ویژه خرید بسته‌های ترافیک عیدانه شاتل، این شرایط تا تاریخ ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تمدید می‌شود.

بسته­‌های ترافیک اینترنت ثابت شاتل با تخفیف‌‌هایی تکرارنشدنی به مناسبت شروع سالی جدید در سراسر کشور ارایه می‌شود.

با توجه به استقبال مشتریان عزیز از شرایط ویژه خرید ترافیک، شاتل این بار با پیشنهادهایی متفاوت و بسیار هیجان‌انگیز به استقبال روزهای آغازین بهار ۱۴۰۰ می‌رود. در این پیشنهاد استثنایی بسته‌های ترافیک  شاتل با قیمت‌های باورنکردنی زیر ارایه می‌شوند:

  • بسته ترافیک ۵۰۰ گیگابایتی یک‌ماهه اینترنت ثابت شاتل فقط ۱۵۰٬۰۰۰ تومان
  • بسته ترافیک ۲۰ گیگابایتی یک‌ساله اینترنت ثابت شاتل + ۲۰ گیگابایت هدیه فقط ۴۰٬۰۰۰ تومان
  • پیشنهاد اختصاصی و منحصر به فرد برای هر کاربر

برای اولین بار در ایران برای هر یک از کاربران شاتل با توجه به الگوی مصرف، پیشنهادهای اختصاصی و منحصر به فردی در نظر گرفته شده است که بی‌تردید این پیشنهادها بسیار شگفت‌انگیز و با تخفیفات ویژه و خاص خواهد بود که کاربران می‌توانند بر اساس نیازهای خود از آن‌ها بهره گیرند. برای مشاهده این پیشنهادها کافی است کاربران به پورتال مای‌شاتل مراجعه و پیشنهاد اختصاصی خود را مشاهده کنند. چه آن که همزمان امکان خرید بسته ۵۰۰ گیگابایتی و بسته ۲۰ گیگابایت با ۲۰ گیگابایت هدیه نیز برای همه کاربران وجود دارد.

مبلغ مالیات بر ارزش افزوده نیز به قیمت این بسته‌ها افزوده خواهد شد. این شرایط در کلیه شهرهای کشور در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

کاربران شاتل، می­‌توانند برای خرید این بسته‌ها‌ از روش‌های زیر استفاده کنند:

وب‌سایت مای‌شاتل       دانلود اپلیکیشن MyShatel

صفحه اختصاصی عیدانه شاتل

توجه کنید که مشاهده پیشنهادهای ویژه هر کاربر تنها از طریق نسخه تحت وب پورتال کاربران مای‌شاتل به نشانی https://my.shatel.ir امکان‌پذیر است.

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این‌باره می‌توانید با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ در سراسر کشور و در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و ایلام با شماره‌های دفتر نمایندگی درج شده در وب‌سایت شاتل تماس حاصل فرمایید.

امید است این شرایط بتواند رضایت مشتریان عزیز خانواده‌­ی بزرگ مشتریان شاتل را بیش از پیش فراهم سازد.