چهارشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
shatel

شرایط استثنایی در جشنواره ویژه جام جهانی شاتل

بار دیگر شرایط استثنایی و ویژه‌ ;ای برای خرید سرویس‌های اینترنت پرسرعت شاتل برای مشتریان در جشنواره ویژه جام جهانی در شهرهای مختلف کشور فراهم آمده است. چنان‌چه مشتریان در مدت زمان برگزاری این جشنواره از تاریخ ۲۸ خرداد تا پایان روز ۲۵ تیر ۱۳۹۳ برای خرید سرویس‌های شش ماهه و یک ساله اکو و اکوآفیس به همراه مودم اقدام کنند، با دریافت کارت هدیه شاتل می‌توانند از اعتبار خرید یک سرویس یک ساله دیگر نیز بر اساس شرایط کارت هدیه برخوردار شوند.
افزون بر این، مشتریان می ;‌توانند بر اساس نوع سرویس و مودم خریداری شده از تخفیف ۲۵ تا ۵۰ درصدی هزینه دو نوع مودم با سیم و بی سیم، بسته به نوع سرویس خریداری شده، در این جشنواره بهره‌مند شوند.
این جشنواره تا پایان روز ۲۵ تیر در کلیه ;‌ی شهرها در سراسر کشور به جز شهرهای بندر انزلی، لاهیجان، لنگرود، اردکان، دماوند، شهریار، فیروزکوه، اراک، قزوین، بندرعباس، بندرلنگه، یاسوج، گچساران، بروجن، شهرکرد برگزار خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره ٢۳۰۹۹ و یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس حاصل فرمایید. برای دریافت اطلاعات تماس دفتر نمایندگان شاتل در سراسر کشور این‌جا کلیک کنید.
امید است این شرایط، بتواند خشنودی بیش از پیش مشتریان خانواده ;‌ی بزرگ شاتل را فراهم سازد.
با سپاس امور مشترکین شاتل