شاتل گواهینامه مدیریت و برنامهریزی رضایتمندی مشتریان دریافت کرد
گروه شرکتهای شاتل موفق به دریافت گواهینامه مدیریت و برنامهریزی رضایتمندی مشتریان ISO 10004:2012 شد.
به گزارش روابط عمومی شاتل، شرکت IMQ ایتالیا، یکی از معتبرترین شرکتهای ممیزی کیفیت در جهان، پس از ارزیابیهای مختلف در ماههای گذشته، گواهینامههای استاندارد ISO 10004:2012 را به گروه شرکتهای شاتل اعطا کرد.
این گواهینامه چارچوبی بینالمللی برای مدیریت و برنامهریزی رضایتمندی مشتریان است و پس از ارزیابیهای دقیق این موسسه به شرکت شاتل اعطا شده است.
این استاندارد راهنمایی برای طرح و برنامهریزی و اجرای برنامههایی برای رضایت بیشتر مشتریان است و سبب میشود مجموعه گواهیگیرنده، با طبقهبندی نیازهای مشتریان، در مسیر مشتریمداری حرکت کند.
این موفقیت را به تمامی اعضای خانواده بزرگ شاتل تبریک میگوییم.