سه شنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۶
شاتل موفق به دریافت نشان حمایت از تولید و خدمات و رضایت‌مندی مشتری شد

شاتل موفق به دریافت نشان حمایت از تولید و خدمات و رضایت‌مندی مشتری شد

نشان حمایت از تولید و خدمات و رضایت‌مندی مشتری، در کنفرانس ملی ساخت ایران، از طرف اتاق بازرگانی صنايع، معادن و كشاورزی، به شاتل اهدا شد.

Tandis

موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی صنایع،‌ معادن و کشاورزی ایران با همکاری برخی از نهادهای عالی فعال در حوزه تولید و خدمات داخلی، کنفرانس ملی ساخت ایران را با رویکرد تولید و خدمات و رضایت‌مندی مشتری برگزار کردند. این کنفرانس بستری مناسب برای حمایت مصرف کننده از تولید و خدمات ایرانی بود که در آن تجارب مدیران موفق در حوزه تولید و خدمات برای شرکت‌کنندگان ارایه شد.
در روزهای پیش از برگزاری کنفرانس فرآیند ارزیابیِ شرکت‌های حاضر در این کنفرانس انجام شد و در نهایت مجموعه‌های برگزیده شناسایی شدند و در روز برگزاری ضمن معرفی مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.
این همایش در روز ۱۸ تیر ۱۳۹۶ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور برخی از مقامات عالی دولتی و مسئولان عالی‌رتبه اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد و شاتل به‌عنوان یکی از دریافت‌کنندگان این نشان معتبر و ارزش‌مند در این کنفرانس معرفی شد.