شاتل موفق به دریافت تندیس سرآمدی کیفیت اینترنت پرسرعت شد
همزمان با سالگرد 140 سالگی تشکیل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مراسمی برای اهدای جایزه ملی کیفیت (ICTINQA) فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز برگزار شد. در ششمین دور از برگزاری این جایزه ملی که توسط شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد، از میان 20 شركت 16 شركت توانستند به مرحله اخذ گواهي نامه نایل آيند.
جایزه ملی کیفیت در سه سطح سطح اهتمام، سطح اشتهار و سطح تندیس برگزار میشود که شاتل در سطح تندیس آن شرکت و موفق به دریافت لوح سرآمدی و تندیس برنزین جشنواره در کیفیت ارایه خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL2+) شد.
شرکت هایی موفق به دریافت لوح سرآمدی و تندیس این جشنواره میشوند که در ارزیابی کمیته جایزه ملی کیفیت امتیازی بالای 500 را در فرایندهای کیفی خود دریافت کرده باشند. در نهایت نیز این شرکتها به کمیته مشترک جایزه ملی کیفیت و سازمان ملی استاندارد معرفی شده تا بعد از بررسیهای لازم تندیس سرآمدی INQA به آنها تقدیم شود.
جواد آذری جهرمی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت و عضوشورای سیاستگذاری کمیته جایزه ملی کیفیت در مراسم اهدای این جایزه با تاکید بر اهمیت ممیزیها در حوزه فناوری و اطلاعات تصريح كرد: جایزه ملی کیفیت شاخصی است که به ما کمک میکند که از میزان رضایت مشتریان از سرویس خودآگاه شويم.
گفتنیست شاتل تنها دارندهی پروانهی ارتباطات ثابت (FCP) است که در جشنوارهی یادشده به سطح تندیس دست یافته است.