خدمات شبانهروزی پشتیبانی فنی و فروش شاتل
شاتل با ارایه خدمات بیست و چهار ساعته پشتیبانی فنی و فروش به مشتریان در هر ساعت از شبانهروز پاسخگوی درخواستهای کاربران است.
نیروهای پشتیبانی فنی و فروش شاتل در شیفتهای متعدد و به صورت بیوقفه، حتا در روزهای تعطیل سال برای ارایه خدمات تلفنی، حضوری، آنلاین و نرمافزاری مشغول فعالیت و آمادهی پاسخگویی به مشتریان هستند.
تلاش شبانهروزی شاتل برای سرعت بخشیدن به فرآیند پاسخگویی به درخواستها و پیگیری مراجعات کاربران، خدمات سازماندهی شده و منسجم ۲۴ ساعته به مشتریان را رقم زده است و امید است که ارایه این خدمات بتواند رضایت مشتریان عزیز شاتل را در پی داشته باشد.