چهارشنبه 14 اسفند 1398
جشنواره نوروزی سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل با قرعه کشی هفتگی یک گوشی شروع شد

جشنواره نوروزی سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل با قرعه کشی هفتگی یک گوشی شروع شد

جشنواره نوروزی سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل با قرعه کشی هفتگی یک گوشی هوشمند، اعطای دقایق رایگان مکالمه داخل و خارج شبکه در شب عید، اعطای یک و نیم گیگ اینترنت همراه هفتگی بدون قرعه کشی و قرعه کشی یک دستگاه کنسول بازی PS4 آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، همه مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل، تا 29 فروردین با فعال سازی سیم کارت و برقراری اولین تماس، خرید و فعال سازی مودم، خرید شارژ، خرید بسته و یا هر دقیقه برقراری تماس خارج شبکه در جشنواره نوروزی شاتل موبایل امتیاز کسب می کنند و در قرعه کشی هفتگی هفت گوشی هوشمند و یک  کنسول بازی PS4 شرکت داده می شوند. همچنین تمامی مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل، با رسیدن امتیازها به سقف معینی، علاوه بر افزایش شانس شرکت در این قرعه کشی ها، یک و نیم گیگابایت اینترنت همراه هفتگی بدون انجام قرعه کشی دریافت می کنند.

براساس این گزارش، شاتل موبایل در شب عید نوروز نیز بسته های مکالمه داخل و خارج شبکه و بسته های اینترنت همراه به مشترکین سیم‌کارت های هوشمند خود هدیه می دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره نوروزی شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت هوشمند شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره 0998 و کد یک، به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنید یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرید و فرآیند ثبت نام و تحویل سیم‌کارت را درب منزل خود انجام دهید.