شنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۳
آرامش خیالِ پاییز امسال! پیشنهادهای ویژه شاتل برای خرید سرویس اینترنت پرسرعت ثابت

آرامش خیالِ پاییز امسال! پیشنهادهای ویژه شاتل برای خرید سرویس اینترنت پرسرعت ثابت

در شلوغی‌ عصرهای پاییز، بی‌صبرانه منتظریم تا به فضای گرم و دلنشین خانه برگردیم و در حالی‌که چای می‌نوشیم و حواسمان به باران پاییزی پشت پنجره است، با دوستان یا اعضای خانواده فیلم ببینیم، آنلاین بازی کنیم یا در شبکه‌های اجتماعی وقت بگذرانیم. شاتل در جشنواره پاییز امسال، سرویس اینترنت پرسرعت ثابت +ADSL2 را با تخفیف‌های ویژه ارائه می‌کند. این جشنواره بهترین فرصت برای خرید سرویس اینترنت باکیفیت و به‌صرفه است!

در این جشنواره، تا ۳۰ مهرماه، سرویس اینترنت پرسرعت ثابت با تخفیف‌های ویژه‌ای ارائه می‌شود!

سرویس ۶,۰۰۰ گیگابایتی:

این بسته برای کاربران با مصرف ترافیک بیشتر در نظر گرفته شده است. در این پیشنهاد، ۱۲ ماه اشتراک اینترنت پرسرعت شاتل با ۶,۰۰۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل، تنها به قیمت ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان به کاربران ارائه می‌شود.

*۶،۰۰۰ گیگابایت به‌صورت ماهانه ۵۰۰ گیگابایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

سرویس ۱,۸۰۰ گیگابایتی:

این بسته برای کاربران با مصرف ترافیک متوسط در نظر گرفته شده است. در این پیشنهاد، ۶ ماه اشتراک اینترنت پرسرعت با ۱,۸۰۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل، تنها به قیمت ۶۴۲ هزار تومان به کاربران ارائه می‌شود.

*۱،۸۰۰ گیگابایت به‌صورت ماهانه ۳۰۰ گیگابایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

سرویس ۳۶۰ گیگابایتی:

این بسته برای کاربران با مصرف ماهانه پایین‌تر در نظر گرفته شده است. در این پیشنهاد، ۳ ماه اشتراک اینترنت پرسرعت با ۳۶۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل تنها به قیمت ۱۴۴ هزار تومان به کاربران ارائه می‌شود.

*۳۶۰ گیگابایت به‌صورت ماهانه ۱۲۰ گیگابایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

*هزینه نصب و راه‌اندازی سرویس‌ها در جشنواره پاییزی رایگان خواهد بود. امیدواریم این پیشنهادهای جذاب و به‌صرفه بتواند باعث خشنودی کاربران شاتل در سراسر کشور باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، کافیست به صفحه ویژه جشنواره مراجعه کرده یا با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

دریافت بسته اینترنت