شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۴
shatel

برندگان قرعه‌کشی هفته سوم کانال شاتل در تلگرام مشخص شدند

برندگان خوش شانس سومین قرعه کشی هفتگی شاتل در کانال تلگرام برای اهدای یک دستگاه ساعت اپل، ۳۰ دستگاه حافظه فلش ۱۶ گیگابایتی و ۳۵۰ گیگابابت ترافیک ویژه معرفی شدند.
تعداد اعضای کانال رسمی تلگرام شاتل در این هفته به پشتوانه همراهی شما کاربران عزیز از مرز یک‌صد هزار نفر گذشت و این قرعه‌کشی از میان ١٢٠ هزار و ٣۵۵ نفر عضو این کانال (صرف نظر از این که مشترک شاتل هستند یا خیر) انجام شد.
بر این اساس جناب آقای سیدمیثم علوی‌نژاد از مشترکان خدمات اینترنت پرسرعت شاتل در شهر آمل به عنوان برنده خوش شانس یک دستگاه اپل واچ معرفی شدند.
اسامی دیگر برندگان این قرعه‌کشی برای جوایز ۳۰ دستگاه فلش ۱۶ گیگابایتی و ۳۵۰ گیگابابت ترافیک ویژه ۳۵۰ عضو کانال شاتل نیز از طریق فایل‌های PDF زیر قابل دسترسی است.

در روزهای آینده برای انجام هماهنگی‌های مورد نیاز با برندگان حافظه فلش ۱۶ گیگابایتی تماس گرفته خواهد شد و ترافیک رایگان برندگان بخش ترافیک بر روی سرویس آن‌ها اعمال و از طریق پیامک به ایشان اطلاع داده خواهد شد.
افزون بر این برندگان نیز می‌توانند در صورت تمایل از طریق شماره تلفن ٢٣٠۷٢۸٠٠ داخلی ۸١۸۸ با روابط عمومی شاتل تماس حاصل فرمایند.
علاقه‌مندان برای عضویت در کانال رسمی شاتل در تلگرام می‌توانند به آدرس www.telegram.me/shatel مراجعه کنند و از آخرین اخبار و تازه‌های شاتل در هر روز با خبر شوند.