حساب یکپارچه شاتل (SSO)
- ۱) آیا کاربر امکان ورود با کد اشترک و رمز قبلی خود را ندارد؟
- اگر هنوز حساب یکپارچه ایجاد نکردهاید، میتوانید از قسمت ورود با رمز ثابت، نام کاربری و رمز عبور قبلی خود را وارد و login کنید.
بعد از ورود، اگر مایل به ایجاد حساب یکپارچه و تغییر روش ورود نیستید، گزینه بعدا یادآوری کن را انتخاب کنید. - ۲) اگر به حساب یکپارچه متصل شده باشم، دیگر امکان ورود با کد اشتراک یا شناسه کاربری وجود ندارد؟
- خیر، این امکان دیگر فراهم نیست و باید فقط به روشهای جدید وارد شوید.
- ۳) منظور از رمز ثابت و یکبارمصرف چیست؟
- میتوانید در فرآیند ایجاد حساب یکپارچه یک رمز را بهعنوان «رمز ثابت» برای ورودهای بعدی مشخص کنید. اگر رمز ثابت را فراموش کردهاید ولی شماره همراه معرفی شده در دسترس است، میتوانید درخواست پیامک رمز یکبارمصرف را ثبت و وارد حساب خود شوید.
- ۴) کاربرهای دیگر صفحه ورود نام کاربری و رمز عبور را مشاهده نمیکنند و وقتی وارد آدرس مایشاتل میشوند فقط میتوانند یکی از حسابهای زیرمجموعه قبلی را انتخاب کنند. علت آن چیست؟
- به این علت است که کاربران هنگام خارج شدن، آیکون کوچک نشانگر درب خروج را انتخاب کردهاند. در این صورت، چون بهصورت کامل از حساب کاربری خارج نشدهاند، در موارد بعدی نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور نخواهند داشت.
اگر بخواهند بهصورت کامل از حساب قبلی خارج شوند و با نام کاربری و رمز عبور دیگری وارد مایشاتل شوند، باید گزینه خروج از سیستم را انتخاب کنند. - ۵) آیا حسابهای با نقش مهمان قابل حذف هستند؟
- بله هر زمان مالک مایل باشد، میتواند حسابهای با نقش مهمان را در قسمت مدیریت حسابها حذف کند.
- ۶) آیا کاربر امکان تغییر شماره همراه را در مایشاتل دارد؟
- بله. در قسمت ویرایش پروفایل اگر گزینه تنظیمات امنیتی را انتخاب کنید و روی نشانگر قلم در کنار شماره موبایل کلیک کنید، میتوانید ازطریق رمز یکبارمصرف و احراز هویت، شماره موبایل را تغییر دهید.
- ۷) اگر کارشناس مرکز تماس شماره همراه را در CRM تغییر دهد، آیا کاربر با شماره موبایل جدید و رمز یکبارمصرف میتواند وارد حساب کاربری شود یا باید از همان شماره همراه قبلی استفاده کند؟
- با تغییر شماره موبایل در CRM ، تغییری در حساب کاربری مایشاتل ایجاد نمیشود، بلکه کاربر باید همچنان با شماره همراهی که فرآیند احراز هویت را در ابتدا انجام داده است وارد مایشاتل شود و بعد از ورود، شماره همراه ثبت شده در مایشاتل را ویرایش کند.
- ۸) آیا کاربری که به شماره موبایل ثبت شده برای دریافت رمز یکبارمصرف دسترسی ندارد، امکان ورود به مایشاتل را دارد؟
- متاسفانه بههیچعنوان امکان ورود با شماره موبایل دیگری وجود ندارد. برای حل این مشکل باید از رمز ثابت خود اطلاع داشته باشید یا درصورت فراموشی رمز ثابت باید به شماره همراه ثبت شده دسترسی داشته باشید و پیامکهای آن را دریافت کنید. البته درصورتی که گزینه فعالسازی ورود ازطریق آدرس ایمیل را در قسمت تنظیمات امنیتی از قبل فعال کرده باشید، میتوانید با آدرس ایمیل نیز وارد حساب کاربری شوید.