ساخت و مدیریت حساب یکتا

راهنمای ساخت و مدیریت حساب یکتا

راهنمای پنل SSO

اگر از خدمات شاتل استفاده می‌کنید، داشتن «حساب کاربری یکتا» برای شما ضروری است. این حساب مخصوص کاربرانی است که از شاتل سرویس تهیه کرده‌اند و به آن‌ها امکان می‌دهد همه اشتراک‌ها و خدمات خود را در یک پنل متمرکز مدیریت کنند.

با داشتن این حساب، می‌توانید اطلاعات اشتراک‌هایتان را ببینید، خدمات جدید بخرید و به‌آسانی از وضعیت سرویس‌های فعال خود باخبر شوید. در ادامه این مقاله، با نحوه ساخت و مدیریت «حساب کاربری یکتا» آشنا خواهید شد تا بتوانید تجربه‌ای سریع‌تر و آسان‌تر از خدمات شاتل داشته باشید.

مرحله اول:

ابتدا به وب سایت My.shatel.ir مراجعه و در صفحه نخست گزینه ورود به مای شاتل را انتخاب کنید.

ساخت و مدیریت حساب یکتا 2

مرحله دوم:

در ادامه این امکان برای شما فراهم شده تا به ۲ روش وارد حساب خود شوید:

  1. ورود از طریق رمز ثابت که توسط خود شما تعریف شده است
  2. رمز یکبار مصرفی که به شماره شما پیامک می‌شود

ساخت و مدیریت حساب یکتا 3

بعد از ورود به حساب کاربری پیامی با این محتوا به شما نشان داده خواهد شد:

ساخت و مدیریت حساب یکتا 4

در صورت عدم تمایل به فعال‌سازی حساب یکتا، گزینه بعدا یادآوری کن را انتخاب کرده و وارد مای شاتل خود شوید.

مرحله سوم:

اگر مایل به ساخت حساب یکتا هستید با انتخاب گزینه «ادامه»، وارد صفحه زیر می‌شوید:

ساخت و مدیریت حساب یکتا 5

پس از وارد کردن شماره تلفن همراه از شما درخواست می‌شود تا مشخصات زیر را تکمیل و یک رمز ثابت جدید برای حساب یکتای خود تعریف کنید.

ساخت و مدیریت حساب یکتا 6

پس از وارد کردن مشخصات و تعریف رمز ثابت، شما می‌توانید به ۲ روش زیر وارد حساب یکتای خود شوید:

  1. ورود از طریق رمز ثابت که توسط خود شما تعریف شده است
  2. رمز یکبار مصرفی که به شماره شما پیامک می‌شود

 

لازم است به این نکته توجه داشته باشید که پس از ساخت حساب یکتا، دیگر امکان ورود با کد اشتراک و یا شناسه کاربری امکان‌پذیر نیست و ورود به حساب کاربری یکتا فقط به شیوه‌های جدید امکان‌پذیر است.

 

مدیریت حساب‌ها در پنل یکتا:

بعد از ورود به پنل مای شاتل، روی اسم خود کلیک و گزینه اضافه کردن حساب را انتخاب کنید

ساخت و مدیریت حساب یکتا 7 1

بعد از ورود با روش یکپارچه، شما امکان ورود به مای شاتل یا باشگاه مشتریان شاتل را دارید.

ساخت و مدیریت حساب یکتا 8 1

همچنین امکان تغییر رمز ثابت و اضافه کردن حساب جدید برای شما فراهم شده است.

ساخت و مدیریت حساب یکتا 9

چنانچه وارد مای شاتل خود شوید از بخش مشخصات کاربر می‌توانید حساب‌های مای شاتل زیرمجموعه خود را مشاهده کرده و با انتخاب آن وارد حساب مربوط به همان اشتراک شوید

همچنین با انتخاب گزینه ویرایش پروفایل، امکان ورود به صفحه مدیریت حساب‌ها نیز فراهم است.

ساخت و مدیریت حساب یکتا 10 1

در صفحه مدیریت حساب‌ها، شما امکان تعیین نام دل‌خواه برای هر حساب را دارید. تنها کافی است تا گزینه «تعیین» نام را انتخاب کرده، و نام حساب را به نام دل‌خواه خود تغییر داده و ذخیره کنید.

ساخت و مدیریت حساب یکتا 12 1

اعطای دسترسی جدید:

در بخش حساب‌های زیر مجموعه حساب یکتا، بر روی ۳ نقطه کلیک کنید.

ساخت و مدیریت حساب یکتا 12 1

و در پایین صفحه جدید، شماره و یا ایمیلی که قرار است دسترسی داشته باشد را وارد کنید.

ساخت و مدیریت حساب یکتا 14 1

در صورت فراموش کردن رمز ثابت، اقدام به ورود با رمز یکبار مصرف فرمایید. سپس در پروفایل خود گزینه تغییر رمز ثابت را انتخاب کنید.

ساخت و مدیریت حساب یکتا 8 1

جمع‌بندی:

«حساب کاربری یکتا» راهکاری ساده و کارآمد برای مدیریت سرویس‌های شاتل است. با ایجاد این حساب، می‌توانید به تمام اشتراک‌ها و خدمات خود در یک پنل یکپارچه دسترسی داشته باشید و بدون دردسر، وضعیت سرویس‌هایتان را بررسی یا تمدید کنید.

اگر تاکنون حساب کاربری یکتا نساخته‌اید، همین حالا اقدام کنید تا از امکانات مدیریتی پیشرفته و دسترسی آسان به خدمات شاتل بهره‌مند شوید. با این حساب، کنترل همه‌چیز در دستان شماست!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی

ویدیو معرفی شبکه خصوصی

ویدیو معرفی شبکه خصوصی

۰۳:۰۴ ۱۴۰۳/۰۹/۲۴
ویدیو معرفی راهکارهای سازمانی

ویدیو معرفی راهکارهای سازمانی

۰۳:۰۳ ۱۴۰۳/۰۹/۲۴
ویدیو معرفی اینترنت فیبر نوری شاتل

ویدیو معرفی اینترنت فیبر نوری شاتل

۰۳:۰۲ ۱۴۰۳/۰۹/۲۴
ویدیو معرفی شاتل در یک نگاه

ویدیو معرفی شاتل در یک نگاه

۰۷:۵۴ ۱۴۰۳/۰۹/۲۴
راهنمای سرویس VDSL

راهنمای سرویس VDSL

۱۲:۲۵ ۱۴۰۳/۰۹/۲۱