تغییر پسورد مای شاتل

درصورتی که حساب یکتای شما فعال نباشد، می‌توانید برای دریافت اطلاعات کاربری و رمز ورود به My Shatel، مراحل زیر را طی کنید.

مرحله اول

وارد سایت my.shatel.ir شوید و روی گزینه «ورود به مای‌شاتل» کلیک کنید:

 

b2b my shatel password change 1

مرحله دوم

در قسمت ورود با رمز ثابت، مطابق با تصویر زیر، روی دکمه فراموشی رمز عبور کلیک کنید:

b2b my shatel password change 2مرحله سوم

در قسمت بازیابی رمز عبور، شماره همراه یا ایمیلی که در مشخصات کاربری به شاتل اعلام کردید را وارد کنید:

b2b my shatel password change 3

در این مرحله کد احراز هویت برای شما ارسال می‌شود:

b2b my shatel password change 4نکته: در‌صورتی که پیامک شاتل را دریافت نکردید، لطفا بررسی کنید که سرشماره شاتل را در گوشی خود مسدود (block) نکرده باشید.

مرحله چهارم

در این مرحله، طبق راهنما شماره خط تلفنی که روی آن سرویس اینترنت شاتل را گرفته‌اید به‌همراه کد شهر وارد کنید:

b2b my shatel password change 5

مرحله پنجم

با وارد کردن کد پیامک شده، می‌توانید رمز عبور جدید خود را وارد کنید.

نکته: رمز عبور شما باید شامل حداقل 8 کاراکتر باشد.

b2b my shatel password change 6پس از وارد کردن رمز جدید، پیامک نام کاربری برای شما ارسال می‌شود.

b2b my shatel password change 7اگر روی شماره همراه وارد شده حساب یکتا فعال باشد، خطای زیر را دریافت می‌کنید و برای ورود به شاتل باید از طریق حساب یکتای خود اقدام کنید:

b2b my shatel password change 8