تلفن سازمانی (VoIP)
شاتل با در نظر گرفتن شرایط متفاوت سازمانها، دو راهکار متمایز را بهعنوان تلفن سازمانی معرفی کرده است؛ تلفن ثابت سازمانی (شاتلتاک) و مرکز تماس ابری (شاتلتاک ابری).
تلفن ثابت سازمانی شاتل از فناوری سیپ ترانک برای برقراری تماس تلفنی بهره میبرد و ارتباط باکیفیت تلفنی را بر مجموعه متنوعی از بسترها از جمله فیبر نوری، ADSL، امواج رادیویی، مودمهای سیمکارتی و حتی زوجسیم مسی امکانپذیر میسازد.
مرکز تماس ابری یا همان تلفن ابری بر بستر تکنولوژی ابری (cloud) ارائه میشود و به همین دلیل کسبوکارها مجبور به صرف هزینه برای تهیه سرور فیزیکی و اختصاص نیروی انسانی برای راهاندازی مرکز تماس نخواهند بود.
تلفن ثابت سازمانی (شاتلتاک)
راهکار تلفن ثابت سازمانی بر پایه فناوریVoIP ، بهمنظور ارائه خدمات ارتباطی سریع، ساده و بهصرفه برای کسبوکارها طراحی شده است. این سرویس بر بستر شبکه و پروتکل سیپ ترانک (SIP Trunk) پایهگذاری شده است و در نتیجه شامل هیچیک از محدودیتهای سایر تکنولوژیهای قدیمی تلفن سازمانی نیست.
تلفن ثابت سازمانی امکان برقراری تماسهای متعدد و همزمان ورودی، خروجی و بینالمللی را به تمامی اپراتورها فراهم کرده و بدون نیاز به خطوط مجزای تلفن، قادر به ارائه تعداد نامحدود کانال است.
بهطور کلی، با استفاده از تلفن ویپ (VoIP)، میتوان در عین افزایش کیفیت ارتباطات، هزینههای سازمانی را به میزان قابل توجهی کاهش داد.
مرکز تماس ابری (شاتلتاک ابری)
تلفن ابری (Hosted PBX)، هر آنچه که برای مدیریت متمایز مرکز تماس مورد نیاز است را در اختیار مدیران قرار میدهد و به واسطه عدم نیاز به زیرساختهای تلفن سازمانی از جمله سرور فیزیکی ، هزینههای مدیریت مرکز تماس را بهشکل موثری کنترل میکند. افزونبر این، تکنولوژی ابری (cloud) به کسبوکارها کمک میکند که با توسعه فعالیت بتوانند ظرفیت خط تلفن ابری را بهصورت نامحدود و در کمترین زمان افزایش دهند.
شاتلتاک ابری امکان ضبط مکالمات و گزارشگیری را برای نظارت دقیقتر روی تماسها و امکان تعریف IVR و دریافت پشتیبانی رایگان را برای تسهیل در فرایندهای کسبوکارها ارائه میکند.
انتخاب شماره
شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید:
شمارههای رند موجود بر اساس میزان رند بودن هر شماره در ۴ دسته بندی الماس، طلایی،
نقرهای و برنز قرار گرفتهاند.
مهمترین ویژگیها و مزایای تلفن ثابت سازمانی
راهاندازی سریع و آسان
کاهش هزینهها
امکان دریافت شماره موردنظر
تماسهای ورودی رایگان
نظارت و پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
مقیاسپذیری و انعطافپذیری
قابلیت پنهانسازی شماره
تماسهای همزمان
با استفاده از شاتلتاک سازمانی، هیچ تماسی از دست نخواهد رفت و امکان تماسهای همزمان بدون مشغول شدن خط وجود خواهد داشت.
تعرفه مکالمات تلفن ثابت سازمانی شاتل
عنوان | تعرفه (ریال) |
---|---|
هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استانی | ۴۰ |
هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت بین استانی | ۳۰۰ |
هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به اپراتورهای تلفن همراه | ۵۷۰ |
تعرفه تماس از طریق شاتلتاک 10% پایینتر از نرخ مصوب است.