چرا شاتل سازمانی؟
دست یافتن به جایگاه بزرگترین و محبوبترین برند اینترنتی بخش خصوصی در کشور، دستاوردیست که از پسِ سالها تلاش و همت گروهی خانواده بزرگ شاتل و اعتماد و همراهی مشتریان ارزشمند این شرکت حاصل شده است. جای شگفتی نیست که امروز به پشتوانه همین اعتماد، میلیونها نفر از کاربران خانگی و دهها هزار کاربر سازمانی در سراسر کشور، راهکارها و خدمات ارتباطی شاتل را برگزیدهاند و استفاده از آن را به دیگران توصیه میکنند.
سبد کاملی از خدمات و محصولات با کیفیت
- ارائه سبد کاملی از محصولات و خدمات ارتباطی، اینترنتی، امنیتی و محتوایی همچون پهنای باند اختصاصی، تلفن ثابت، تلفن همراه و … به شرکتها و سازمانها
- دارندهی بیشترین پهنای باند اینترنت در کشور
- در اختیار داشتن چندین دیتاسنتر مجهز و پشتیبان برای مدیریت شبکه
- استفاده از چندین مسیر بینالمللی به صورت پشتیبان (برای سازمانهای مشتری پهنای باند) برای مدیریت بحران رخدادهای پیشبینی نشده
- حفظ کیفیت ارتباط و پایداری خدمات با تدابیر و سرمایهگذاریهای گسترده بر تجهیزات نرمافزاری و سختافزاری
پشتیبانی بینظیر
- بهرهمندی از تیم فنی چند صد نفره و توانمند و متخصص، ویژهی هر مشتری برای ارائه و پشتیبانی از خدمات به صورت ۲۴ ساعته
جایگاه و دستاوردهای شاتل
- اپراتور برتر در چندین سال متمادی به انتخاب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
- انتخاب به عنوان برند محبوب اینترنت پرسرعت کشور و دریافت تندیس زرین برای پنج دوره متوالی
- دریافت نشان سرآمدی جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICTINQA) در چند دوره متوالی
- دارای تندیس زرین رعایت حقوق مصرفکنندگان
- دریافت گواهینامههای ISO 10002:2018 ، ISO 10004:2018، ISO 9001:2015 از IMQ ایتالیا
دیگر ویژگیها
- امکان ارائه خدمات ویژه سازمانی همچون تلفن ثابت شاتل و ShatelTalk برای تسهیل مکالمات سازمانی
- امکان بهرهگیری از خدمات محتوایی وبسایت نماوا (تماشای آنلاین فیلم و سریال) همراه با پیشنهادهای ویژه برای مشتریان پهنای باند