مراحل ارائه سرویس
- ۱) مراحل راهاندازی سرویس به چه صورت است؟
- برای ثبت سفارش سرویس اینترنت شاتل به روشهای تلفنی، آنلاین و مراجعه حضوری به دفتر مرکزی یا دفاتر نمایندگی میتوانید اقدام کنید.
مراحل ثبت سفارش تلفنی و راهاندازی از تماس اولیه تا تخصیص پورت بهصورت زیر است:- تماس تلفنی با ۹۱۰۰۰۰۰۰
- انتخاب سرویس
- انتخاب مودم
- انتخاب خدمات تکمیلی (نماوا)
- تایید قرارداد
- ارجاع مشترک به سایت my.shatel.ir برای تایید اطلاعات ، امضا قرارداد و آپلود مدارک
- بررسی و تایید مدارک ارسالی
- تخصیص پورت
- رانژه شدن خط از طرف مخابرات
- تماس برای هماهنگی زمان نصب سرویس
- حضور کارشناس، نصب سیستمی یا نصب تلفنی با همکاری واحد پشتیبانی فنی
در روش ثبت سفارش و راهاندازی آنلاین نیز مراحل زیر انجام میشود:
- ورود به سایت شاتل به آدرس www.shatel.ir
- انتخاب سرویس و مودم
- انتخاب خدمات تکمیلی
- تکمیل اطلاعات
- بازبینی سفارش
- تایید قرارداد
- پرداخت
- تخصیص پورت
- رانژه شدن خط از طرف مخابرات
- تماس برای هماهنگی زمان نصب سرویس
- حضور کارشناس یا نصب تلفنی با همکاری واحد پشتیبانی فنی
ارسال مدارک نیز از راههای زیر انجام میشود:
- آپلود در پنل my.shatel.ir
- ارسال مدارک ازطریق لینک ارسالشده توسط شاتل
- ارسال به نشانی ایمیل Sales@shatel.ir
- نمابر (فکس) به شماره ۹۱۰۰۰۰۰۳
- مراجعه به دفاتر نمایندگی
- ۲) رانژه خط تلفن به چه معنی است؟
- خط رانژه خط تلفنی است که میتواند در فرکانسهای متفاوت بهصورت همزمان Voice و Data را روی یک خط منتقل کند. بنابراین قابلیت ارائهی سرویس +ADSL2 تنها روی خطوط رانژه وجود دارد.
قبل از این که بتوانید از خط تلفن خود بهعنوان خط +ADSL2 استفاده کنید باید این خط از طرف مخابرات و به درخواست شرکت ارائهدهنده سرویس، رانژه شود.