رونمایی از خدمات تلفن شاتل
برای اولین بار در کشور شاتل به عنوان یکی از دارندگان پروانه FCP موفق به ارایه خدمات تلفن به مشترکان شد. ارایه این خدمات تا کنون به صورت انحصاری در اختیار شرکت مخابرات ایران بوده است.
به گزارش روابط عمومی شاتل، این شرکت از ابتدای آبان ۱۳۹۵، ارایه خدمات تلفن را در دو استان تهران و فارس آغاز کرده است. خدمات تلفن شاتل، امکان ارایه خطوط تلفن ثابت در برجها و مجتمعها و همچنین ارایه یک شماره مجزا بدون نیاز به سیمکارت بر روی تلفن هوشمند را فراهم میکند.
همچنین همه مشترکین اینترنت پرسرعت شاتل میتوانند با در اختیار داشتن یک مودم ATA یا IAD و یک دستگاه IP-Phone از خدمات تلفن شاتل نیز بهرهمند شوند.
گفتنیست سه استان قم، خراسان رضوی و کردستان، مکانهای بعدی برنامهریزی شده برای ارایه این خدمات هستند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره جزییات شیوه ارایه و فناوریهای به کار گرفته شده در این خدمات میتوانید به صفحه اختصاصی خدمات تلفن در وبسایت شاتل مراجعه فرمایید.