سرویس اسکای فایبر
اسکای فایبر (Sky Fiber) بهعنوان محصول جدید شاتل برای ارائه اینترنت پرسرعت، ترکیبی از سیمکارت و مودمهای مورد تایید شاتل است که از استانداردهای لازم برای ارائه یک سرویس مطلوب برخوردار هستند. مقرونبهصرفه بودن، سرعت بالا و استفاده آسان از این محصول تجربه کاربری ویژهای را برای کاربران فراهم میکند.
این سرویس بهویژه برای کاربرانی مناسب است که نیاز دارند در مکانهای گوناگون از اینترنت پرسرعت، قابل جابهجایی و مقرونبهصرفه استفاده کنند و از مزایای منحصربهفرد این سرویس بهرهمند شوند.
خرید اینترنت اسکای فایبر
برای دریافت سرویس Sky Fiber کافیست با تماس با شماره ۹۱۰۰۰۰۰۰، محصول را خریداری کرده و فعال کنید. برای خرید بستههای ثانویه نیز میتوانید به آدرس my.shatel.ir مراجعه فرمایید.
سوالات متداول اسکای فایبر (Sky Fiber)
بله. مودم اسکای فایبر قابل جابهجایی است و بهصورت رومیزی و با اتصال به پریز برق، در نقاط تحت پوشش سیمکارت در سراسر کشور قابل استفاده است.
- از آنجا که سرویس اسکای فایبر ترکیبی از مودم و سیمکارت است، بر اساس قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هر شهروند ایرانی مجاز است تا حداکثر ۱۰ سیمکارت فعال و هر شهروند غیر ایرانی تا حداکثر ۳ سیمکارت فعال (در کل اپراتورهای کشور) در اختیار داشته باشد. بنابراین، ثبت سیمکارت جدید بیشتر از این تعداد از سوی اپراتورها امکانپذیر نیست. در چنین شرایطی برای ثبت سیمکارت جدید، کاربر باید ابتدا از یکی از سیمکارتهای تحت مالکیت خود سلب امتیاز کرده و سپس سیمکارت جدیدی بهنام خود ثبت کند.
- کاربران میتوانند شماره ملی خود را در قالب پیامک، به سرشماره ۳۰۰۰۱۵۰ ارسال کنند و از تعداد سیمکارتهای ثبتشده به نام خود مطلع شوند.
- براساس قوانین سازمان تنظیم مقررات، در زمان مراجعه مامور پست برای تحویل سیمکارت و تکمیل ثبتنام، لازم است شخص متقاضی به همراه اصل کارت ملی خود در آدرس اعلامی در زمان ثبتنام حضور داشته باشد و پس از رویت کارت ملی توسط مامور پست و تطیق آن با چهره فرد متقاضی، از کارت ملی فرد متقاضی تصویر برداری رنگی انجام می شود.
درصورت تمایل به واگذاری مالکیت سیمکارت، کاربر باید بههمراه فرد موردنظر بهصورت حضوری و با در دست داشتن اصل مدارک شناسایی به دفاتر شاتل مراجعه کند تا بر اساس شرایط و ضوابط جاری شاتل، انتقال رسمی مالکیت انجام شود.
صدور هرگونه وکالتنامه برای فرد دیگر به معنی انتقال نیست و تا زمان انتقال قانونی مالکیت، کلیه مسئولیتها کماکان بر عهده کاربر خواهد بود.
- تمامی کسانی که به اینترنت پرسرعت نیاز دارند!
- کاربرانی که در مکانهای گوناگون به اینترنت پرسرعت قابل جابهجایی نیاز دارند.
- نقاطی که امکان دریافت اینترنت +ADSL2 بهدلیل نبودن پورت خالی در مراکز مخابراتی وجود ندارد.
خیر، استفاده از این سرویس هیچ نیازی به خط تلفن ندارد.
برای احراز هویت هر یک از اتباع ایرانی یا غیر ایرانی ، حداقل یکی از موارد زیر نیاز است:
شهروندان ایرانی:
- کارت ملی هوشمند (کارت ملی جدید)
- شناسنامه بههمراه برگه تعویض کارت ملی
شهروندان غیر ایرانی:
- گذرنامه معتبر
- کارت آمایش معتبر
- کارت پناهندگی معتبر
- کارت هویت معتبر
- کارت سبز معتبر
- کارت ویژه معتبر
ثبت درخواست دریافت اسکای فایبر (Sky Fiber)
برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید سرویس اسکای فایبر (Sky Fiber)، فرم زیر را تکمیل فرمایید.
همکاران ما در کوتاهترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.