یکی از راههای ارتباط کارکنان با مشتریان و سایر ذینفعان، برقراری تماس تلفنی بهوسیله سیمکارت شخصی کارکنان مجموعه است اما این ریسک وجود دارد که با قطع همکاری کارکنان با سازمان، کانال ارتباطی کسبوکار شما با مشتریان و تامینکنندگان از دست برود. علاوهبر این، تعرفههای سنگین تماس با سیمکارت شخصی میتواند باعث ایجاد نارضایتی در کارکنان شود.
شاتلموبایل با ایجاد امکان اتصال به هر سه اپراتور MNO کشور (همراه اول، ایرانسل و رایتل) بر اساس موقعیت کاربر و همچنین ارائه بهصرفهترین تعرفههای پایه برای سیمکارت هوشمند سازمانی و تخصیص پنل مدیریتی متمرکز، به مدیریت بهینه ارتباطات کسبوکارها کمک قابلتوجهی میکند.