سیمکارت سازمانی
یکی از راههای ارتباط کارکنان با مشتریان و سایر ذینفعان، برقراری تماس تلفنی بهوسیله سیمکارت شخصی کارکنان مجموعه است اما این ریسک وجود دارد که با قطع همکاری کارکنان با سازمان، کانال ارتباطی کسبوکار شما با مشتریان و تامینکنندگان از دست برود. علاوهبر این، تعرفههای سنگین تماس با سیمکارت شخصی میتواند باعث ایجاد نارضایتی در کارکنان شود.
شاتلموبایل با ایجاد امکان اتصال به هر سه اپراتور MNO کشور (همراه اول، ایرانسل و رایتل) بر اساس موقعیت کاربر و همچنین ارائه بهصرفهترین تعرفههای پایه برای سیمکارت هوشمند سازمانی و تخصیص پنل مدیریتی متمرکز، به مدیریت بهینه ارتباطات کسبوکارها کمک قابلتوجهی میکند.
ویژگیهای سیمکارت سازمانی
ارائه IP استاتیک
طبقهبندی سیمکارتها
مدیریت آسان سیمکارتها
امکان تخصیص شمارههای دلخواه
تعریف بستهها مطابق با نیازهای سازمانی
اتصال به هر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل بدون هزینه رومینگ
سوالات متداول سیمکارت هوشمند سازمانی
بله، امکان انتخاب شمارههای خاص و سریالی برای شما وجود دارد.
برای شارژ سیمکارت سازمانی میتوانید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید::
- مراجعه به پنل مدیریتی شاتل موبایل
- کد دستوری #۱*
- کد دستوری #۷*
بله، امکان شارژ گروهی و مدیریت اعتبار سیمکارتها از طریق پنل مدیریتی که در اختیار نماینده سازمان یا شرکت گذاشته میشود وجود دارد.
برای ثبتنام سیمکارت هوشمند سازمانی، درخواست شما باید از سوی یک سازمان یا شرکت مطرح شده و مدارک زیر ارائه شوند:
- تصویر آگهی تاسیس در روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات شرکت
- کد اقتصادی و شناسه ملی
- آدرس و کدپستی سازمان
- نامه رسمی درخواست سرویس مورد نظر در سربرگ شرکت
- اصل معرفینامه فرد مراجعهکننده بهعنوان نمایندهی تامالاختیار شرکت در سربرگ رسمی با مهر و امضا مجاز
- تصویر کارت ملی نماینده شرکت
سیمکارت هوشمند سازمانی با ارائه مزیتها و خدمات اختصاصی، به کسبوکارها این فرصت را میدهد تا ارتباطات داخلی و خارجی خود را به شیوه بهینهتری مدیریت کنند و درعینحال از مزایای کاهش هزینههای ارتباطی نیز بهرهمند شوند. ویژگیهای سیمکارت سازمانی بهگونهای طراحی شده که باعث تسهیل ارتباطات، افزایش بهرهوری و بهبود رضایتمندی کارکنان شود.
برای خرید سیمکارت شاتلموبایل میتوانید با استفاده از یکی از روشهای زیر اقدام کنید:
- تکمیل و ارسال فرم ثبتنام سیمکارت سازمانی
- تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰
- ارسال ایمیل به آدرس grp-shm-b2b@shatelmobile.ir
بله، بهمنظور مدیریت متمرکز سیمکارتهای هوشمند سازمانی، پنل «مدیریت حساب اینترنتی مشترکین سازمانی» بعد از ثبتنام و احراز هویت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. مدیران کسبوکارها میتوانند بهصورت کامل مواردی مانند میزان مصرف بستههای سیمکارت سازمانی و جزئیات دریافت و پرداخت صورتحسابها را مدیریت کنند. علاوهبر این، امکان پیگیری صورتحسابها، کنترل مصرف داده و مدیریت بستهها را خواهند داشت.
بله، درصورتیکه سیمکارت و آیپی را بهصورت همزمان خریداری کنید، امکان استفاده از آیپی استاتیک وجود خواهد داشت. در غیر این صورت، چنانچه ثبت سفارش آیپی استاتیک بعد از خرید سیمکارت سازمانی و بسته انجام شود، بسته خریداری شده اولیه سیمکارت به حالت غیرفعال درآمده و بسته آیپی استاتیک فعال خواهد شد.