پنجشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
shatel

آغاز سری دوم مسابقه سوپر گل کاپ از ٢۰ اسفند ماه ۹۴

حتما برای شما طرفداران بازی های ویدئویی اتفاق افتاده که در یک بازی فوتبال، گلی زیبا به ثمر رسانده باشید و بخواهید آن را به دیگران نشان دهید. بار دیگر سایت کاپ تصمیم گرفته تا زیباترین گل های شما را با نظر داوران و همکاری طرفداران سایت کاپ، انتخاب کرده و به سه ویدئوی برتر جوایز ارزنده ای اهدا نماید.

کاربران قدیمی تر حتما به خاطر می آورند که در دوره نخست مسابقه ی سوپر گل کاپ به سه ویدئوی برگزیده نهایی یک عدد بازی اورجینال به عنوان جایزه تعلق گرفت و اما این بار هم مانند سری پیش، تمامی علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند با ضبط ویدئوی زیباترین گل های خود در بازی های FIFA 2016 و PES 2016 روی پلتفرم های Xbox One ، PS4 و PC و آپلود آنها در سایت، در دومین دوره از این مسابقه هیجان انگیز شرکت نمایند.
شرکت در مسابقه سوپر گل کاپ برای تمامی علاقه مندان به فوتبال و گیم کاملا رایگان می باشد و تنها کافیست با استفاده از یکی از دو روش زیر در مسابقه شرکت نمایید و شانس خود رابرای برنده شدن محک بزنید.
روش اول:
۱. با استفاده از پلتفرم های PC ، Xbox One ، PS4 در بازی FIFA2016 یا Pes2016 گل بزنید و ویدئو تهیه کنید. ٢. در سایت کاپ به صورت رایگان ثبت نام کنید. ۳. ویدئو خود را در سایت کاپ آپلود کنید.
روش دوم:
۱. با استفاده از پلتفرم های PC ، Xbox One ، PS4 در بازی FIFA2016 یا Pes2016 گل بزنید و ویدئو تهیه کنید. ٢. در صفحه اینستاگرام شخصی خود با هشتگ #supergoal_cup ویدئو را به اشتراک بگذارید. ۳. در انتها اضافه کردن @cup.ir فراموش نشود.
نفر اول می‌تواند به دلخواه از میان دو کنسول PS4 و Xbox One، تنها یک کنسول را انتخاب کرده و از سایت کاپ هدیه بگیرند. همچنین به برنده دوم ٢ عدد بازی اورجینال و به سومین برنده ۱ بازی اورجینال تقدیم خواهد شد.
لازم به توضیح است که پس از اتمام مهلت مسابقه، داوران مسابقه سوپر گل کاپ ده ویدئو برتر را انتخاب می کنند که هر ده گل برتر در صفحه اینستاگرام سایت کاپ قرار داده خواهد شد و در انتها ویدئوهایی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم مسابقه شناخته خواهند شد که بیشترین لایک را داشته باشد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط مسابقه به سایت کاپ مراجعه فرمایید.