شنبه، ۸ آذر ۱۳۹۳
shatel

خبر مهم برای دارندگان سرویس‌های اکو ۱Mbps و ۲Mbps و ۴Mbps

شاتل طی سال‌های فعالیت خود و برمبنای اهمیت اصل مشتری مداری در این شرکت، همواره تلاش کرده است تا خدمات خود را فراتر از الزمات قرارداد در اختیار مشتریان قرار دهد. بر همین اساس نیز در سال‌های گذشته ویژگی‌های مختلفی را همچون استفاده از ترافیک رایگان شبانه از ساعت ۱ تا ۸ بامداد در تمامی روزهای هفته برای تمامی سرویس‌های اکو فراهم آورده بود. از سال گذشته این امکان از برخی سرویس‌های اکو حذف شد ولی همچنان برای سایر سرویس‌های بالاتر از یک مگابیت بر ثانیه وجود داشت.
ویژگی‌هایی از این دست جزو سیاست‌های تشویقی شرکت شاتل بوده و قصد داشته است تا زمانی که امکانات موردنیاز فراهم باشد، آن را در اختیار مشتریان قرار دهد. اما متاسفانه تغییراتی که سال گذشته در هزینه‌ها روی داده است، امکان ارایه این ویژگی روی گروه دیگری از سرویس‌های خانواده اکو را نیز از این شرکت سلب کرده است. به این ترتیب، برای جلوگیری از افزایش هزینه سرویس‌ها، این شرکت قصد دارد ویژگی ترافیک رایگان شبانه را به بسته ترافیک تشویقی شبانه برای برخی از سرویس‌های اکو نیز تغییر دهد.
براین اساس، از تاریخ ۱٠ آذر ماه ۱٣۹٣، کلیه‌ی مشتریان دارنده سرویس‌های یک، دو و چهار مگابیتی شاتل می‌توانند از بسته ترافیک تشویقی شبانه با ۵٠ درصد تخفیف، به مبلغ ٣.۵٠٠ بهره‌مند شوند. در حقیقت، با داشتن این بسته مشتریان می‌توانند همچنان از امکان ترافیک تشویقی شبانه در تمامی روزهای هفته بهره گیرند. گفتنی‌ست، مشتریانی که گمان می‌کنند از ترافیک تشویقی شبانه خود استفاده‌ای نخواهند کرد، می‌توانند با مراجعه به وب سایت http://My.Shatel.ir و تغییر سرویس خود به سرویس‌های بدون ترافیک تشویقی (NFG)، از سرویس پیشین خود بدون در اختیار داشتن ترافیک تشویقی شبانه بهره‌مند شوند.
تغییر قوانین از تاریخ ۱٠ آذر ۱٣۹٣ برای دارندگان سرویس‌های یاد شده در سراسر کشور به جز کلیه شهرهای استان مازندران، بندرعباس، بندرلنگه، یاسوج، گچساران، بروجن و شهرکرد قابل اعمال خواهد شد.
مشتریان شهر تهران در صورت وجود هر گونه پرسش و یا نکته در این زمینه می‌توانند از طریق ارسال ایمیل به آدرس ADSL[at]shatel[dot]ir با همکاران بخش پشتیبانی فروش شاتل تماس حاصل فرمایند.
همچنین مشتریان سراسر کشور نیز می‌توانند با مراجعه به این صفحه به اطلاعات تماس نمایندگان در سراسر کشور دسترسی یابند.