اعطای استاندارد بینالمللی اعتماد مشتریان و نشان نوآوری در کیفیت خدمات اینترنتی به شاتل
اتحادیه اروپا نشان و استاندارد بینالمللی اعتماد مشتریان (TBA) و جشنواره ناپک (NAPEC) نشان نوآوری در کیفیت خدمات اینترنتی را به شرکت شاتل اعطا کردند.
به گزارش روابط عمومی شاتل، اجلاس سران و مدیران ناپک (NAPEC) با عنوان نهمین اجلاس سران و مدیران شرکتهای نمونه و تاثیرگذار در صنعت و اقتصاد کشور 28 بهمن 1392 با حضور نمایندگان ویژه دولت، مراکز پژوهشی و 1200 نفر از مسوولان و مدیران بخش خصوصی کشور در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد.
در بخش پایانی این اجلاس، شرکت شاتل از میان 980 شرکت حاضر در این ارزیابی به عنوان فعال تراز اول در صنعت خدمات اینترنت، نشان و استاندارد بینالمللی اعتماد مشتریان (TBA) از سوی اتحادیه اروپا و نشان نوآوری در کیفیت خدمات اینترنتی را دریافت کرد.
گفتنیست، هفته گذشته نیز شاتل از سوی جشنواره ملی برند محبوب عنوان “محبوبترین برند اینترنتی کشور” را به دست آورده بود و طی چند دوره متوالی نیز از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان برترین ارایهدهنده خدمات اینترنت پرسرعت برگزیده شد.