دوشنبه، ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
shatel

خبر خوش برای کتاب‌خوان‌های شاتلی؛ شرایط ویژه برای مطالعه خلاصه کتاب‌ با خرید اشتراک‌های بوکاپو

اعضای باشگاه مشتریان شاتل از شرایط ویژه‌ی شاتلی‌ها برای استفاده از خلاصه کتاب‌های سایت بوکاپو برخوردار می‌شوند.

همه ما برای ادامه مسیر حرفه‌ای و مدیریت ارتباط خود با اطرافیان نیازمند مطالعه‌ و آموزش‌ایم. اما گاهی مطالعه کردن به دلیل کمبود زمان کنار گذاشته می‌شود و مدت‌ها طول می‌کشد تا بتوانیم برای مطالعه‌ی موضوع مورد علاقه‌مان زمان کافی پیدا کنیم.

بوکاپو این مشکل را با خلاصه کردن کتاب‌ها حل کرده است و مجموعه‌ای از خلاصه کتاب‌های مختلف در حوزه‌های متنوع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شاتلی‌های کتاب‌خوان می‌توانند با با دریافت کد تخفیف از باشگاه مشتریان شاتل از بوکاپو تخفیف بگیرند:

  • ۲۵ درصد تخفیفِ خرید اشتراک‌های یک ماهه، سه ماهه و یک‌ساله بوکاپو برای دسترسی کامل به تمام خلاصه کتاب‌های متنی و صوتی

برای استفاده از این تخفیف باید هنگام خرید اشتراک از وب‌سایت یا اپلیکیشن بوکاپو، کد دریافت شده از باشگاه مشتریان شاتل را در قسمت کد تخفیف وارد کنید تا ۲۵ درصد از مبلغ اشتراک ۱ ماهه، ۳ ماهه یا یک ساله کاسته شود. در صورت خرید این اشتراک‌ها در مدت زمان استفاده از سرویس به تمام خلاصه کتاب‌های متنی یا صوتی بوکاپو دست‌رسی خواهید داشت.

هر کد تنها یک بار قابل استفاده است اما هر مشترک می‌تواند به تعداد مورد نیاز کد تخفیف از باشگاه مشتریان شاتل، دریافت کند.

بوکاپو یک سرویس ارایه کننده‌ی خلاصه کتاب در حوزه‌های مدیریت و رهبری، روان‌شناسی، کارآفرینی، رشد و توسعه مهارت‌‌های فردی، روابط و مهارت‌های اجتماعی، بازاریابی و فروش، افزایش بهره‌وری و مدیریت زمان است. اگر به مطالعه و یادگیری علاقه‌مندید، اما زمان کافی برای مطالعه کتاب‌ها ندارید، در وب‌سایت یا اپلیکیشن بوکاپو می‌توانید خلاصه صوتی یا متنی کتاب مورد علاقه‌تان را در کم‌تر از یک ساعت بخوانید و بشنوید.