Co Location %D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C %D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1 colocation mobile 1
کولوکیشن (میزبانی سرور)
تضمین امنیت سرورها

خدمات کولوکیشن (Colocation) در دیتاسنتر

فضایی امن و استاندارد

کولوکیشن یکی از بهینه‌ترین راهکارها برای پیش‌گیری از آسیب فیزیکی و حمله سایبری به سرورهای یک کسب‌و‌کار است. سرویس کولوکیشن یا همان میزبانی سرور، امکان نگهداری از سرور‌های کسب‌و‌کارها را در فضای استاندارد دیتاسنتر و با نظارت دائمی متخصصان این حوزه به وجود می‌آورد.
در همین راستا، شاتل با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در زمینه ارائه زیرساخت‌های ارتباطی و اطلاعاتی، امنیت بالای سرورها و دسترسی ۲۴ ساعته به سرورها را تضمین می‌کند. کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از خدمت کولوکیشن شاتل ریسک‌های نگهداری از سرورها را مدیریت کرده و هزینه‌های آن را به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش دهند.

میزبانی سرور Colocation

ویژگی‌های خدمات کولوکیشن (میزبانی سرور) شاتل

سوالات متداول خدمات میزبانی سرور شاتل

دیتاسنتر (مرکز داده)، فضایی را برای ذخیره داده یا نگهداری از سرورها، روترها و سایر تجهیزات سخت‌افزاری کسب‌وکارها به وجود می‌آورد. افزایش تعداد دیتاسنترها در سراسر جهان و تمایل زیاد شرکت‌ها برای اجاره فضا در دیتاسنتر، اهمیت بالای زیرساخت دیتا سنتر را برای کسب‌وکارهای نوین نشان می‌دهد.

در طراحی دیتاسنترهای شاتل تلاش شده تا با اختصاص فضایی گسترده، کاربران کیفیتی متفاوت از خدمات را در یکی از استانداردترین دیتاسنترهای ایران تجربه کنند. علاوه‌بر این، استفاده از تجهیزاتی مانند سیستم‌های خنک‌کننده، اطفای حریق، برق پشتیبان و دوربین‌های مداربسته، این دیتاسنتر را تبدیل به فضایی قابل اطمینان برای بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای ایران کرده است.

متخصصان فنی شاتل به‌صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته خدمات پشتیبانی و مانیتورینگ سرویس‌ کولوکیشن را ارائه می‌کنند. بنابراین، کسب‌و‌کارها بابت پیشگیری و رفع اختلال‌ها، نگرانی نخواهند داشت.

برخی از سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک دارای اتاق سرور هستند که معمولا تمامی تجهیزات سخت‌افزاری و شبکه در آن نگهداری می‌شوند. مهم‌ترین دغدغه این شرکت‌ها حفاظت فیزیکی و تامین پایداری و امنیت سرورها است. از‌این‌رو، شرکت‌ها و سازمان‌ها با اجاره فضای نگهداری سرور از شرکت‌هایی که به‌طور تخصصی در زمینه‌ی اشتراک فضای دیتاسنتر و زیرساخت کولوکیشن فعال هستند، علاوه بر کاهش هزینه‌های نگهداری سرورها، امنیت داده‌های خود را نیز تضمین می‌کنند.

در صورتی که کسب‌وکارها بخواهند میزبانی سرور را شخصا برعهده بگیرند، نیازمند تجهیزات و امکانات فراوانی از جمله سیستم‌های خنک کننده، UPS، سیستم اطفای حریق، نیروی انسانی، تامین پهنای باند و زیرساخت‌های امنیتی هستند و علاوه بر آن باید به صورت ۲۴ ساعته بر تجهیزات نظارت داشته باشند که اجرای همه این موارد نیازمند صرف هزینه زیادی است. این در حالی است که هزینه کولوکیشن سرور برای کسب‌وکارها بسیار کمتر و منطقی‌تر خواهد بود.

از زبان مشتریان

علی اکبری

با استفاده از زیرساخت و خدمات دیتاسنتر شاتل، ما در مورد تامین برق، قطعی اینترنت و ... دغدغه‌ کمتری داریم و این موضوع برای ما بسیار ارزشمند است.


امیرعلی اکبری

نوبیتکس

mostafa yaghobi

با توجه به تجربه‌های ناخوشایندی که پیش‌ از این در دریافت خدمات کولوکیشن از شرکت‌های دیگر داشته‌ایم، شرکت شاتل را برای برون‌سپاری میزبانی سرورهایمان انتخاب کردیم. تیم فنی خبره شاتل، اتصال دائمی و پشتیبانی ۲۴ ساعته همواره باعث آسودگی خاطر ما بوده است.


مصطفی یعقوبی

تخفیفان

Pezhman Navab

مراحل عقد قرارداد تا نصب سرویس و نگه‌داری در دیتاسنتر شاتل بسیار رضایت‌بخش است. با توجه به حساس بودن سرویس‌های این مجموعه و لینک‌های ارتباطی دریافتی در تهران و شیراز در 2 سال گذشته، پشتیبانی فنی شاتل همواره پیگیری مسئولانه و اثربخشی دارد.


پژمان نواب

مدیریت فناوری بورس

1111

شاتل همیشه یادآور کیفیت، سرعت و دانش فنی به‌روز است. شاتل با طراحی دیتا‌سنتری کم‌نظیر در منطقه اقتصادی پیام، بهترین انتخاب برای خدمات کولوکیشن است. ممنونیم که بی‌وقفه در تامین پهنای باند و میزبانی سرورهای شرکت «کمک رسان ایران» در کنار ما هستید.


نژده خداوردیان

کمک رسان ایران

1 1

شروع همکاری شرکت تهران سرور با مجموعه بزرگ شاتل هم‌زمان با پاندمی کرونا بود. تهران سرور در ابتدا تعدادی از سرویس‌های مرتبط با آموزش مجازی مدارس و مشترکین جدید خود را در دیتاسنترهای شاتل قرار داد اما کیفیت شبکه و پاسخ‌گویی خوب این مجموعه ما را مجاب کرد که دیتاسنترهای شاتل را به‌عنوان میزبانی سرویس‌های مشترکین‌مان انتخاب کنیم.


فرجاد محمدی

تهران سرور

4444444

شیوه ارائه خدمات میزبانی سرور توسط شاتل به‌ گونه‌ای است که امنیت فیزیکی سرورها، تامین دائمی برق و امکان توسعه فضای بدون محدودیت را تضمین می‌کند. علاوه‌بر این، پشتیبانی دائمی شاتل با استفاده از یک تیم متخصص و مقرون‌به‌صرفه بودن این خدمات، همواره پاسخ‌گوی نیازهای ما برای نگه‌داری از سرورها بوده است.


محمدرضا کاظمی

کارگزاری آگاه

دریافت سرویس کولوکیشن (میزبانی سرور)

برای مشاوره یا درخواست برگزاری جلسه می‌توانید فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان با شما ارتباط برقرار کنند.
میزبانی سرور Colocationتماس با ما
تصویر کپچا