با ارایه خدمات صوت، پیامک، دیتا و مکمل؛ سیمکارتهای شاتلموبایل با پیششماره 0998 و کد یک وارد بازار شد
سیمکارتهای اپراتور نسل جدید تلفن همراه شاتل با نام تجاری “شاتل موبایل” و با ارایه خدمات مکالمه، پیامک، اینترنت همراه مبتنی بر 3G و 4G و مکمل، با پیششماره 0998 و کد یک، از امروز وارد بازار تلفن همراه کشور شد.
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، مهمترین ویژگی خدمات سیمکارتهای این اپراتور، آغاز نخستین تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار، دسترسی به شبکههای با کیفیت نسل سه و چهار، امکان ارایه خدمات ترکیبی پیش و پس پرداخت برای اولین بار در ایران، مکالمه و پیامرسانی ابری، خدمات رومینگ بینالملل مقرون به صرفه، خدمات محتوایی، مکمل و سرگرمی در کنار ارایه طرحهای تعرفه و بستههای ترکیبی مقرون به صرفه با قابلیت انتقال بخشی از حجم باقیمانده بستههای دیتا به دوره بعد اعلام شده است.
محمدحسن شانهساززاده، رییس هیات مدیره و موسس گروه شرکتهای شاتل صبح شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶، در نشست خبری اعلام راهاندازی تجاری آزمایشی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، آغاز به کار این شبکه را سرآغاز تحقق نخستین تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار در ایران عنوان کرد.
وی گفت: شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل بهعنوان «شبکه همراه گروه شرکتهای شاتل»، در سال 1394 و با هدف تمرکز روی نسلهای جدید خدمات ارتباطی بیسیم مبتنی بر شبکههای تلفن همراه،TD-LTE وWi-Fi عمومی تاسیس شد.
شانهساززاده افزود: این شرکت، خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را بهصورت یکپارچه بهعنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور را به مشترکین خود ارایه میکند.
رییس هیات مدیره گروه شرکتهای شاتل در ادامه گفت: محصولات و خدمات مقرون به صرفه، خدمات پس از فروش تلفنی 24 ساعته، پوشش شبکه در نزدیک به 600 شهر، خدمات رومینگ بینالملل مقرون به صرفه، پوشش سراسری شبکه نمایندگی در بالغ بر 900 نقطه، پیششماره منحصربه فرد 09981 و روشها و کانالهای متنوع خرید محصولات، خدمات شارژ و راهکارهای سازمانی از جمله توانمندیهای شبکه شاتل موبایل را تشکیل میدهد.
شانهساززاده با اشاره به اینکه شاتل ظرفیتهای حقوقی، فنی و تجاری مهمی برای تحقق “همگرایی خدمات ثابت و سیار” به منظور تبدیل شدن به یک بازیگر چهاروجهی را داراست، گفت: با اضافه شدن خدمات تلفن همراه به سبد خدمات دسترسی باند پهن، تلفن ثابت و محتوای چند رسانه ای، شاتل، به یک بازیگر چهار وجهی در حوزه خدمات مخابراتی تبدیل شده است.
او تاکید کرد: ما میخواهیم خدمات ارتباطی ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به بازار هدفمان ارایه و آنها را یکپارچهسازی کنیم و از طریق آمیختن آنها با تجربههایی از دنیای واقعی برای مشتریانمان ارزش خلق کنیم و تجربه متمایزی از خدمات ارتباطی و نه صرفا خدمات و محصولات مخابراتی و ارتباطی عرضه کنیم.
شبکه تلفن همراه شاتل راهاندازی شد
در ادامه این مراسم آرش کریمبیگی، مدیرعامل شاتل موبایل با اعلام عرضه سیمکارتهای اپراتور نسل جدید تلفن همراه “شاتل موبایل” با پیششماره 0998 و کد یک، گفت: شبکه تلفن همراه شاتل موبایل مبتنی بر نسلهای 3، 3.75، 4 و 4.5 تلفن همراه بوده و اینترنت نسل دوم (2G) در این شبکه ارایه نمی شود.
او در نشست خبری راهاندازی تجاری آزمایشی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل افزود: براساس نیازسنجی انجام گرفته از بازار هدف، به این نتیجه رسیدیم تا خدمات خود را با دسترسی به اینترنت پرسرعت تلفن همراه بدون محدودیت در سرعت و فناوری روی شبکه موبایل نسلهای 3، 3.75، 4 و4.5 ارایه کنیم و به زودی امکان استفاده از خدمات شبکه TD-LTE روی فرکانس کاربردی 2600 مگاهرتز برای کاربران شاتل موبایل فراهم میشود.
کریم بیگی، مزیتهای شبکه شاتل موبایل را دسترسی به سریعترین شبکه اینترنت کشور، پوشش گسترده خدمات در بیش از 580 شهر، مدیریت آسان، متمرکز و شفاف سرویسها و حسابها با تعرفهها و بستههای مقرون به صرفه و سفارشی، خدمات محتوایی، ارزشافزوده و تکمیلی منحصربه فرد، فروش و پشتیبانی 24 ساعته در تمامی ایام سال، راهکارهای سازمانی یکپارچه ثابت و سیار، برخورداری از بیش از 400 نقطه انحصاری فروش و خدمات در سراسر کشور و تخصیص پیششماره اختصاصی 0998 با کد یک توصیف کرد که در کنار آنها، مشتریان به دهها خدمت شاتلی و شاتل موبایلی دیگر نیز دسترسی پیدا خواهند کرد.
او، محصولات شاتل موبایل را سیمکارتهای 3G/4G پسپرداخت، پیشپرداخت و توریست معرفی کرد و گفت: خدمات مورد نیاز مشترکان شاتل موبایل بهصورت دوگانه یا همان هیبرید هم ارایه خواهد شد به این معنا که مشترکین شاتل موبایل برای اولین بار در ایران میتوانند بخشی از خدمات را بهصورت پیشپرداخت و بخشی را بهصورت پسپرداخت دریافت کنند. همچنین سیمکارت توریست نیز بهعنوان یک محصول جدید از سوی شاتل موبایل وارد بازار خواهد شد.
مدیرعامل شاتل موبایل، از دیگر ویژگی های خدمات سیمکارتهای این اپراتور را، آغاز نخستین تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار، مکالمه و پیامرسانی ابری و خدمات محتوایی، مکمل و سرگرمی در کنار ارایه طرحهای تعرفه مقرون به صرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه عنوان کرد.
کریمبیگی با تاکید بر اینکه شاتل موبایل مقرون به صرفهترین نرخ مکالمه پیشپرداخت را ارایه داده است، گفت: در صورت مصرف خارج از بسته، هزینه هر دقیقه مکالمه درون شبکه 555 ریال، هر دقیقه مکالمه خارج شبکه 888 ریال، ارسال پیامک با نوشتار انگلیسی 222 ریال، پیامک با نوشتار فارسی 111 ریال، ارسال پیامک به خارج از کشور 1500 ریال و استفاده از اینترنت همراه 3G/3.75G/4G/4.5G بهصورت مصرف آزاد و خارج از بسته بین 0.075 تا 0.6 ریال تعیین شده است. ضمن اینکه 22 بسته افزایشی اینترنت همراه با قابلیت تمدید خودکار و انتقال مانده ترافیک به دوره بعد به همراه دقایق رایگان مکالمه و دسترسی به خدمات سینمایی نماوا در اختیار مشترکین قرار گرفته است.
او افزود: همچنین براساس بستههای مختلفی که پیشبینی شده، مشترکان براساس نیاز خود و براساس پرداخت ماهانه از 18 هزار تومان تا 40 هزار تومان مبلغ ثابت میتوانند باتوجه به نیاز خود، از خدمات صوت، پیامک و اینترنت همراه بدون هزینه مضاعف استفاده کنند.
مدیرعامل شاتل موبایل، کانالهای فروش خدمات این اپراتور را فروش تلفنی از طریق شماره 09981000000، وبسایت شاتل موبایل به نشانی www.Shatelmobile.ir، 400 نقطه فروش انحصاری و بالغ بر 500 توزیع کننده و فروشگاه عنوان کرد.
مدیرعامل شاتل موبایل گفت: مراکز ارتباط با مشتریان شاتل موبایل 24 ساعت شبانهروز و هفت روز هفته از طریق شماره 100 از طریق سیمکارتهای شاتل موبایل، 09981000000 برای تماس از سایر خطوط، پشتیبانی از طریق پست الکترونیک و چت آنلاین از طریق وبسایت شاتل موبایل آماده پاسخگویی به مشتریان و متقاضیان است و به زودی امکان ارایه خدمات با دهها گویش محلی برای نخستین بار در ایران برای مشترکین این اپراتور تلفن همراه محقق خواهد شد. ضمن اینکه مشترکان شاتل موبایل میتوانند با استفاده از مدیریت حساب اینترنتی، مدیر سیمکارت خود باشند و میزان مصرف، خدمات، تنظیمات و نیارمندیهای خود را بهصورت ابری مدیریت کنند.