چرا شاتل
میلیونها نفر در سراسر ایران، راهکارهای ارتباطی و محتوایی شاتل را برگزیدهاند. مهمترین دلایل این انتخاب را میتوان اینگونه برشمرد:
بهترین کیفیت و نوآوری در ارائه محصولات:
- دارنده بزرگترین و قابلاتکاترین زیرساختها و بسترهای ارائه خدمات اینترنتی در بخش خصوصی کشور
- استفاده از پیشرفتهترین تجهیزات و فناوریهای موجود در جهان
- ارائه سرویس بسیار فراتر از قرارداد و نقض مفهوم “به اشتراکگذاری”
- پیشگامی در ارائه خدمات و فناوریهای جدید
پشتیبانی:
- خدمات فروش و پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته
- خدمات پشتیبانی هوشمند بدون کمک کاربر
- ارائه خدمات در سراسر کشور از طریق دفاتر نمایندگی
- ارائه خدمات از طریق تلفن، اپلیکیشن تلفن همراه، چت، ایمیل، از راه دور و مراجعه حضوری
جایگاه و دستاوردهای شاتل:
- اپراتور برتر سرویسهای فناوری اطلاعات به انتخاب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
- تندیس زرین برند محبوب خدمات اینترنت پرسرعت در ۵ سال متوالی
- دارای نشان سرآمدی جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در دو سال متوالی (۹۵ و ۹۶)
- کسب بالاترین درصد رضایت کاربران در سالهای ۹۷، ۹۸ و ۹۹ بر اساس نظرسنجی سازمان تنظیم مقررات
- برگزیده بهترین محل کار برای ۴ سال متوالی
- دارای تندیس رعایت حقوق مصرفکنندگان
- دارای تندیس زرین حمایت از حقوق مصرفکنندگان به عنوان تنها شرکت فعال در حوزه ارتباطات ثابت