چرا شاتل

میلیون‌ها نفر در سراسر ایران، راهکارهای ارتباطی و محتوایی شاتل را برگزیده‌اند. مهم‌ترین دلایل این انتخاب را می‌توان این‌گونه برشمرد:

بهترین کیفیت و نوآوری در ارائه محصولات:

  • دارنده بزرگ‌ترین و قابل‌اتکاترین زیرساخت‌ها و بسترهای ارائه خدمات اینترنتی در بخش خصوصی کشور
  • استفاده از پیش‌رفته‌ترین تجهیزات و فناوری‌های موجود در جهان
  • ارائه سرویس بسیار فراتر از قرارداد و نقض مفهوم “به اشتراک‌گذاری”
  • پیش‌گامی در ارائه خدمات و فناوری‌های جدید

پشتیبانی:

  • خدمات فروش و پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته
  • خدمات پشتیبانی هوشمند بدون کمک کاربر
  • ارائه خدمات در سراسر کشور از طریق دفاتر نمایندگی
  • ارائه خدمات از طریق تلفن، اپلیکیشن تلفن همراه، چت، ایمیل، از راه دور و مراجعه حضوری

جایگاه و دستاوردهای شاتل:

  • اپراتور برتر سرویس‌های فناوری اطلاعات به انتخاب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  • تندیس زرین برند محبوب خدمات اینترنت پرسرعت در ۵ سال متوالی
  • دارای نشان سرآمدی جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در دو سال متوالی (۹۵ و ۹۶)
  • کسب بالاترین درصد رضایت کاربران در سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ بر اساس نظرسنجی سازمان تنظیم مقررات
  • برگزیده بهترین محل کار برای ۴ سال متوالی
  • دارای تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان
  • دارای تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به عنوان تنها شرکت فعال در حوزه ارتباطات ثابت