تکمیل فرم نصب سرویس ADSL
تائید فرم نصب به منزله قبول شرایط و تحویل سرویس است.
قبل از پر کردن فرم نصب، فقط میتوانید از سایت شاتل دیدن فرمایید و در صورت باز کردن مرورگر به صورت اتوماتیک به سایت شاتل راهنمایی خواهید شد.
در صورت وارد نشدن اتوماتیک به سایت مایشاتل آدرس https://my.Shatel.ir را در صفحه مرورگر خود وارد کنید.
با باز شدن صفحه، شناسه کاربری یا کد اشتراک و رمزعبور سرویس ADSL خود را وارد کرده و روی “ورود” کلیک فرمایید. در صورت فراموشی این اطلاعات میتوانید روی لینک “شناسه و رمز عبور را فراموش کردهام” کلیک کنید تا با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز پیامکی مبنی بر کد اشتراک و لینکی برای بازیابی رمز عبور دریافت فرمایید.
بعد از ورود به سایت My.Shatel.ir در صورتی که وضعیت سرویس شما آماده نصب باشد، فرم زیر به شما نمایش داده خواهد شد.
در صورت عدم آشنایی با هر فیلد بر روی راهنمای آن کلیک و آن را مطالعه فرمایید.
دقت فرمایید “سرعت اتصال از کنسول مودم” سرعت دریافت و ارسال سرویس را نمایش میدهد و در صورتی که کیفیت خط نامطلوب باشد پیامی مطابق شکل نمایش داده خواهد شد.
حتما در نظر داشته باشید در صورتی که تا کنون رمز pppoe و myshatel را تغییر ندادهاید، قبل از تکمیل فرم نصب، نسبت به تغییر این دو رمز اقدام کنید.
تغییر رمز عبور pppoe
با کلیک بر روی گزینه تغییر رمز عبور pppoe صفحه زیر برای شما باز خواهد شد.
رمز عبور pppoe سرویس خود را با وارد کردن رمز جدید و تکرار آن و انتخاب دکمه تغییر رمز عبور تغییر دهید.
نکته: در صورت تغییر رمز pppoe این مورد باید در تنظیمات مودم نیز ویرایش شود.
تغییر رمز عبور My Shatel
با کلیک بر روی گزینه تغییر رمز عبور myshatel صفحه زیر برای شما باز خواهد شد.
رمز عبور myshatel خود را با وارد کردن رمز عبور قدیم و رمز عبور جدید و تکرار آن و انتخاب دکمه تغییر رمز عبور تغییر دهید.
فعالسازی سرویس
پس از تغییر رمز عبور myshatel و رمز pppoe در صورتی که پیغامی مبنی بر نامناسب بودن کیفیت خط دریافت نکردید با انتخاب دکمه تایید، صفحه شما مجدداً بارگذاری شده و سرویس فعال میشود و شما میتوانید از سرویس ADSL خود استفاده کنید.
بعد از نصب سرویس و اتصال به اینترنت لطفا وارد سایت شاتل شده و سیستم هوشمند پشتیبانی فنی شاتل را دانلود بفرمایید.
این سیستم میتواند در رفع مشکلات سرویس شما مفید باشد.