b2b b2b mobile 1
راهکارهای سازمانی
راهگشای کسب و کارها در مدیریت خدمات ارتباطی
phone shateltalk

تلفن سازمانی (VoIP)

rahkar internet optimal

پهنای باند حجمی

rahkar internet

پهنای باند اختصاصی

sim round

سیم‌کارت سازمانی

rahkar vpls

شبکه خصوصی VPN | APN | VPLS | MPLS

datacenter

کولوکیشن (میزبانی سرور)

پهنای باند اختصاصی

اینترنت پهنای باند اختصاصی یا همان اینترنت سازمانی شاتل، راهکاری قابل‌ اتکا است که بدون هیچ نوسانی و به‌صورت کاملا پایدار، اتصال کسب‌وکارها را به شبکه جهانی اینترنت میسر می‌سازد. این راهکار با ارائه بالاترین کیفیت و ظرفیت نامحدود پهنای باند، به بهبود فرآیندهای کاری و در نتیجه افزایش توان رقابتی کسب‌وکار کمک خواهد کرد.

راهکارهای سازمانی شاتل
خدمات سازمانی شاتل

پهنای باند حجمی

اینترنت پهنای باند حجمی به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که متناسب با سابقه مصرف و با توجه به سرعت و حجمی که نیاز دارند، کیفیت قابل قبولی از اتصال اینترنتی را با هزینه‌ای مناسب دریافت کنند. در واقع کسب‌وکارهای کوچک و متوسط از جمله کسب‌و‌کارهای نوپا (استارت‌آپ) و مراکز آموزشی که دغدغه کنترل هزینه‌ها را دارند، می‌توانند از اینترنت پهنای باند حجمی به‌عنوان یک گزینه مطلوب برای دریافت اینترنت با توجه به نیازهای اصلی کسب‌و‌کار استفاده کنند.

تلفن سازمانی (VoIP)

تلفن سازمانی به کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای که باشند این فرصت را می‌دهد که هم‌زمان با توسعه فعالیت‌شان بتوانند زیرساخت تلفن سازمانی را به‌‌آسانی ارتقا دهند و همیشه بالاترین کیفیت تماس را داشته باشند. تلفن سازمانی شاتل با توجه به نیازهای متفاوت کسب‌وکارها، به دو شکل ارائه می‌شود: تلفن ثابت سازمانی (شاتل‌تاک) و مرکز تماس ابری (شاتل‌تاک ابری). مرکز تماس ابری مبتنی بر تکنولوژی cloud و مستقل از سرورهای فیزیکی ارائه می‌شود، در حالی که تلفن ثابت سازمانی از فناوری سیپ ترانک (SIP Trunk) برای برقراری ارتباط استفاده می‌کند.

راهکارهای سازمانی
خدمات b2b شاتل

کولوکیشن (میزبانی سرور)

دیتا‌سنتر شاتل با به‌کارگیری تجهیزات روز دنیا از معتبرترین برند‌های این حوزه و اختصاص نیروی انسانی برای نظارت دائمی روی سرورها، امن‌ترین فضا را برای نگهداری از این دارایی ارزشمند در خارج از محل فعالیت کسب‌وکارها به وجود آورده است. علاوه‌بر این، به‌صرفه بودن خدمات کولوکیشن، این راهکار را تبدیل به یک جایگزین فوق‌العاده برای نگهداری سرور در محل شرکت کرده است.

شبکه خصوصی VPN | APN | VPLS | MPLS

راهکار‌های شبکه خصوصی که شامل شبکه خصوصی مجازی (VPN سازمانی)، شبکه امن اختصاصی همراه (APN)، MPLS و VPLS می‌شوند، به کسب‌و‌کارها کمک می‌کنند تا ارتباطی پایدار و امن را بین شعب و دفاترشان در سراسر کشور برقرار کنند. شبکه خصوصی در عین حال که باعث افزایش بهره‌وری می‌شود، به‌دلیل رعایت بالاترین سطح از پروتکل‌های امنیتی از خسارت‌های جبران‌ناپذیر در هنگام انتقال داده پیشگیری می‌کند.

Shatel Organizational Solutions
shatel b2b

سیم‌کارت سازمانی

شاتل، با هدف تکمیل زنجیره ارزش خود برای شرکت‌ها، ارائه راهکارهای ارتباطی همراه را نیز به فهرست خدمات خود افزوده است. سیم‌کارت سازمانی شاتل امکان مدیریت یکپارچه و پایدار ارتباط کارکنان کسب‌و‌کارها را با ذی‌نفعان آن‌ها به وجود آورده است تا صاحبین کسب‌وکار دغدغه‌ای بابت حفظ کانال‌های ارتباطی خود با مشتریان و تامین‌کنندگان نداشته باشند.

کاتالوگ راهکارهای سازمانی شاتل

از زبان مشتریان

bors

«به‌نظرم تجربه شرکت شاتل در ارائه راهکارهای سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است. شاتل سال‌هاست که در زمینه ارائه راهکارهای سازمانی فعالیت دارد و به همین دلیل این شرکت برای من متمایز از سایر شرکت‌ها است. این موضوع باعث شده که من شاتل را به دوستان و اطرافیانم که به‌دنبال یک راهکار سازمانی قابل اعتماد و موثر هستند پیشنهاد کنم.»


مدیريت فناوری بورس تهران

TSETMC رئیس زيرساخت سامانه

faratarh

«پشتیبانی قوی شاتل، وجه تمایز آن محسوب می‌شود.»





گروه فراطرح

کارشناس ارشد فناوری اطلاعات

agah 01

«پی‌گیری به‌موقع، دقیق و منظم و شیوه پاسخ‌گویی به مشتریان، اصلی‌ترین دلیل رضایت ما از مجموعه شاتل است.»




کارگزاری آگاه

مدیر تیم زيرساخت شبکه

mehrafarin

«شاتل از لحاظ زیرساخت‌های فنی و میزان دانش کارشناسان فنی عملکرد بسیار خوبی دارد.»




کارگزاری مهرآفرين

مدیر زيرساخت

kh 01

«یکی از موارد مهمی که برای سازمان‌ها ارزش افزوده محسوب می‌شود، دریافت پشتیبانی و پاسخ مناسب و به‌موقع و حتی فراتر از قرارداد و تعهدها، در شرایط بحرانی و حساس است. برای مثال فراهم بودن امکان حضور در دیتاسنتر در ساعت‌های غیر کاری و عدم نیاز به پشت سر گذاشتن فرآیندهای طولانی اداری از جمله مزایای همکاری ما با شاتل بوده است.»


خوشگوار

مدیر فناوری اطلاعات

snapp food 1

«خوشبختانه سرویس‌هایی که از شاتل دریافت کردیم بدون اختلال و قابل اعتماد هستند.»




اسنپ فود

مدیر شبکه

orkid farmed

«وجه تمایز شاتل، سرویس‌دهی متفاوت و برخورد مشتری‌مدارانه است. شیوه خدمات‌دهی شاتل خاص و VIP است.»




زيست ارکید فارمد

مدیريت فناوری اطلاعات

« با استفاده از زیرساخت و خدمات دیتاسنتر شاتل، ما در مورد تامین برق، قطعی، اینترنت و ... دغدغه‌ی کمتری داریم و این موضوع برای ما بسیار ارزشمند است.»



نوبیتکس

مدیر ارشد فناوری اطلاعات نوبیتکس

goldiran

«مشتری‌مداری برای مجموعه ما بسیار مهم است. از این رو برای حفظ حریم شخصی مشتریان، خدمات تماس امن شاتل تاک را دریافت کرده‌ایم.»




گلدیران

مدیر فناوری اطلاعات

greenweb

«از نظر کیفیت و سرعت سرویس، شاتل رتبه یک را دارد. مهم‌ترین وجه تمایز شاتل، کیفیت سرویس‌ها است.»




گرين وب

مدیر شبکه

bijan 1

«مهم‌ترین ارزش افزوده‌ای که شاتل تاکنون برای ما داشته است، تسریع و تسهیل ارتباطات بوده است.»




شرکت بین المللی پارسیان پخش بیژن

مدیر انفورماتیک